VIATGE D'ESTUDIS HOLANDA 2017

Data de publicació: Mar 06, 2017 10:52:11 AM

Realitzat del 18 al 22 de Gener de 2017, per els alumnes de 2º curs del cicle Instal.lacions elèctriques i automàtiques del IES Son Pacs, a les ciutats de Amsterdam, Eindhoven, Volendam, Edam, Marken.

Dia 18: Volem de Palma a Eindhoven durant 2 hores. D'aquesta ciutat del sur d'Holanda, agafem el tren cap a Amsterdam amb duració de 1,5 horas. Arrivem a Sloterdijk i ens allotjem a l'hotel. Sortim a fer un passeig per Amsterdam ja de nit. Visitem la vella esglèsia i la porta de les murades De Waaf

Dia 19: Començan a la Plaça Dam i feim una visita guiada per la ciutat de 3 hores de duració on ens mostren els monuments i les zones mes importants de la ciutat, Palau Reial, Esglesia nova, barri jueu, etc. Per l'horabaixa visitem el mercat de les flors, el pati de Beginhoff, el pont Magere Brug, el Amsterdam museum i la plaça Leiseldplein, el Hard Rock cafe, i el “Barrio Rojo”.

Dia 20: Visitem l'estadi de futbol Amsterdam Arena, de l'equip Ajax d'Amsterdam, compres a la tenda. A continuació visitem el museu de la resistencia holandesa. Després el moli de Gooyer i pasem per el zoologic Artis. Acabem el dia passejant per els ponts i canals i visitant la plaça Rembrant, el Rijksmuseum, la casa de Ana Frank i creuant el riu Ijmeer en vaixell transbordador, el EYE museu del cine i la torre Dam.

Dia 21: Ens diriguim en autobus al Nord, a la zona de pobles pesquers, començam a Marken que es una illa preciosa en el mar Ijmeer, en vaixell transbordador anem cap a Volendam, visitant el poble, el port pesquer i l'estadi de futbol del Volendam FC, despres en autobus pasem a Edam i el visitem. Tornam en autocar a Amsterdam. Pujem a la terrassa del museu NEMO de la ciencia i visitem el museu naval d'Holanda.

Dia 22: Agafem el tren cap a Eindhoven. Visitem el museu Phillips, situat al centre a una antiga fabrica de bombetes de llum. Visitem el centre històric d'Eindhoven i feim compres. Anem cap a l'aeroport i vomem Eindhoven-Palma. Fi del viatge.