VIATGE D'ESTUDIS BÉLGICA 2018

Data de publicació: Feb 22, 2018 3:31:4 PM

Realitzat del 23 al 27 de Gener de 2018, per els alumnes de 2º curs del cicle Instal.lacions elèctriques i automàtiques del IES Son Pacs, a les ciutats de Bruselas, Charleroi, Gante i Brujas.

Dia 23: Volem de Palma a Charleroi durant 2 hores. D'aquesta ciutat del sur de Bèlgica, agafem l'autobus cap a Bruselas, capital de Bélgica amb duració de 45 minuts. Arrivem a l'estació de Brussel-Zuid i agafem el tranvia que en deixa a l'hotel Meininger i ens allotjem a l'hotel. Sortim a fer un passeig per Brussels i sopem.

Dia 24:Bruselas: Anem cap al centre, a la Grand Place i feim dos tours guiats de 3 hores cada un, un demati i un l'horabaixa.

Tour Bruselas alternatiu que ens mostra els voltants del centre: Grand Place, Borse de Bruselas, Saint Catherine marcat. llotja i zona portuaria, els murals de comic, Beginhoff, Boulevard Anspach, carrer de Flandes, barri de Moelenbek, Boulevar Dansaert, plaça Saint Gery, Esglèsia Notre Dame Chapelle, Rue de Haute, Mercat de les Pulgues.

Tour Bruselas: Grand Place, Manneken Pis, Barri del Grand Sablon, Palau de Justicia, Conservatori Real, Esglèsia Notre Dame de Sablón, Plaça del Petit Sablon, Plaça Real, Pau Reial, Parc de Bruseles, Mont de les Arts, Catedral de Bruselas de Sant Miquel i Santa Gúdula.

Dia 25: Agafem el tren cap a Brujas per visitar y fer un tour per aquesta ciutat del nor de Bélgica, a la regió de Flandes. Tour Brujas: Llac de làmor, Beginhoff de 1245, plaça Walpein, carrer Stoofsatraat, hospital de Sant Joan, esglesia de Notre Dame de Brujas, el palau dels Senyors Gruuthuse, el canal dyver, el moll de corones de roses, plaça dels curtidors, plaça del castell, Ajuntament de Brujas, cmapanari Belfort, Basilica de la Santa Sang, la plaça del mercat, l'estació de tren i l'estadi Jan Breydelstadionl, del FC Brugge NV.

Dia 26: Agafem el tren cap a Gante per visitar i fer un tour r per aquesta ciutat del nord de Bélgica, a la regió de Flandes: Castell de Gerardo el diablo, Catedral de San Bavon amb una ballena dins, Esglèsia de Sant Miquel, el campanari Belfort, l'ajuntament gotic i renacentista, Església de San Nicolas, casa del gremi de picapedrers, el port amb el moll d'herbes i grans, el castell Gravensteen dels comtes de Flandes, la llotja de carn, el barri patershol, la llotja del peix, la grand plaça del divendres, l'estació de tren.

Dia 27: Agafem el tren cap a Charleroi, ciutat de Valonia, al sur de Bèlgica. Visitem l'estació de tren, el centre comercial Rive Gauche, Boluevard Josep Tirou, Rue de la montagne, place Verte. Anem cap a l'aeroport en Bus i volem Charleroi-Palma. Fi del viatge.