Els alumnes participants a la mobilitat consideren que aquesta experiència els ha permés millorar el seu creixement personal, també opinen que han millorat la seva autonomia, independència i responsabilitat ja que els ha permés tenir idees més clares sobre els seus objectius personals i professionals, de manera que efectivament aquesta vivència els ajudarà a obrir portes a estudis o feines posteriors. Com el tema toca directament amb sentiments relatius a la discriminació, la tolerància, la xenofòbia, racisme, diversitat... els alumnes manifesten que els ha ajudat a conscienciar-se envers la importància de rebutjar des d'un bon principi aquest pensaments tan negatius que a poc a poc poden suposar un conflicte bèlic.


Consideren també que les ha agradat molt l'experiència i els llocs que hem visitat els han semblat molt interessants i importants tenint en compte el tema de l'Erasmus. I ha sigut una experiència multicultural molt enriquidora, ja que han pogut tenir l'oportunitat d'estar en contacte amb adolescents alemanys i aprendre com és la vida d'un estudiant allà. De fet, manifesten que els hagués agradat passar més temps amb els corresponsals alemanys. 


Pel que fa als objectius històrics, els ha semblat molt interessant conèixer més a fons el que va passar a Alemanya amb el dictador Hitler. El viatge els ha permès ampliar i consolidar els seus coneixements d'història.

Consideren que tant les visites, com l'allotjament i l'organització del temps han estat molt satisfactoris. En general pensen que la experiència ha estat molt positiva i la repetirien.


" Honestament, he tingut una experiència increible a l'Erasmus i m'ha encantat "

"Crec que anant a les cases dels alemanys haguéssim après encara molt més del seu dia a dia"

"No tinc res negatiu a comentar, considero que hem tractat temes força importants per guanyar més cultura"