Ha passat un estiu. Molts de vosaltres heu tingut l'oportunitat de gaudir de noves experiències i diferents tipus de vivències -bones o no tan bones- (viatges, la platja, la muntanya, el sol, el mar, el poble, les festes majors, el primer amor, les primeres decepcions, obstacles inesperats, etc.).
El següent vídeo segur que us recordarà part d'aquests moments viscuts.
Those little things és el títol de la cançó que Ramon Mirabet va compondre que reflectir la importància de les petites coses que ens envolten en el nostre dia a dia i que mai hem d'oblidar.
T´has parat a pensar quins canvis has experimentat des que vas començar 1r d´ESO? De ben segur que aquell/a nen/a que va començar la secundària fa tres anys ha evolucionat i s’ha fet gran.
Tal i com podràs observar, fins i tot en Harry Potter no es lliura dels canvis tot i tenir la seva capa i vareta màgica.
Estàs a punt d'endinsar-te i prendre consciència dels canvis que has tingut en aquests anys?
Doncs endavant!
De vegades la nostra carta de presentació és la nostra cara. A través d'ella podem manifestar i expressar diferents emocions, com ens sentim per dins (tristos, alegres, enfadats, etc). Diuen que la nostra cara és el mirall de la nostra ànima.
A continuació tots nosaltres ens farem un AVATAR amb els trets més característics de nosaltres mateixos.
READY, STEADY, GO!!!!!