En aquesta infografia hi trobaràs, les eines/serveis que fem servir a l'escola, les carpetes que s'han creat, quins documents s'hi troben.
No dubtis en preguntar-nos si et sorgeix algun dubte.
Les eines més bàsiques i els primers passos per a entendre les eines que fem servir amb els alumnes
Seguint aquest QR o clicant-hi accedireu a la graella on podeu especificar el tipus de problema informàtic que teniu. Ús exclusivament per als mestres del Pericot.
NOVETAT: hi ha una cel.la on has de posar el teu usuari Xtec.
Quan la teva demanda està resolta, en Gerard t'enviarà una notificació que rebràs per correu.
En aquest document hi trobareu el què necessites i qui
El TokApp és l'aplicació de missatgeria instantània que hem escollit per a la comunicació entre el claustre (i també amb les famílies) .
Consulta els passos que has de fer per a tenir-la activa.
Els alumnes d'incorporació tardana no tenen el correu @escolapericot.cat amb els seus companys. Per saber si el tenen fet, si ja els hem fet la fitxa a ToKapp i si ja estan a la promoció a l'Additio, mireu aquí.
La biblioteca de l'escola es troba a disposició d'alumnes i mestres. Cal però fer-se el préstec un mateix. LLegeix el document per saber com.
En aquest document hi trobareu el què necessites i qui
Per saber/recordar quin usuari @escolapericot.cat tens, pots mirar aquest document.
L'usuari de Tokapp (a partir del curs 24-25) serà el mateix. Recorda que és: epericot.usuari