20.2.22 Sairastelua ja nähtävyyksiä

Toinen ja kolmas työviikko

Toinen työviikko alkoi minulla heti aamusta ohjauksilla, maanantaina ohjelmassa oli kehonhuoltoa ja RVP- tunteja. Ryhmäliikuntaohjausten lisäksi viikko piti sisällään myös molempien asiakkaiden alkutestit edellisen viikon tapaamisten pohjalta. Testaustilanteet sujuivat todella hyvin ja asiakkaat olivat innoissaan alkavasta yhteistyöstä. Testaustilanteen toteutin rannalla. Hotelli Illunion edustalla, jossa ohjaan myös osan jumpistani.

Annikalla viikko ei alkanut ihan suunnitelmien mukaisesti sairastelun takia, jonka vuoksi PT asiakkaiden testaukset sekä loppuviikon ohjaukset jäivät pois. Annikalla ohjelmassa oli paljon lepoa, unta ja teetä. Torstai ja perjantai meni molemmilla kuitenkin vielä etäyhteyden välityksellä Suomen PT- opintojen parissa.

Kolmas viikko piti sisällään paljon ryhmäliikuntaohjauksia, jotka alkoivat vihdoin sujumaan jo paremmin. Minullahan ei ollut ennestään yhtään kokemusta aikuisten ryhmäliikunnanohajuksesta musiikkiin, mutta pikku hiljaa omalla tyylillä oppien ja ohjaten. Lisäksi pääsin starttaamaan PT- asiakkaiden kanssa yhteiset treenit, vitsi miten hyvä fiilis oli itselläkin näiden jälkeen!

Valitettavasti Annika oli edelleen petipotilaana tälläkin viikolla, joten hänen työviikkonsa jäi aika lyhyeen, vain 2 päivään. Keskiviikkona Annikalla oli keppijumpan ohjausta sekä keittiöhommia Suomelassa. Torstain pääpaino oli PT asioiden parissa eli alkutestien tekoa toiselle asiakkaista.

Perjantai 18.2. Marbellassa

Lähdimme vapaapäivän kunniaksi kohti Marbellaa. Varasimme jo edeltävänä päivänä kätevästi netistä bussiliput valmiiksi. Päivän sää oli aivan loistava tälle retkelle, aurinko paistoi täydeltä taivaalta. Suuntasimme ensin Los Bolichesin juna-asemalle ja junalla Fuengirolan keskustaan, josta bussimme lähti. Bussimatka Marbellaan kesti noin 40 minuuttia ilman vaihtoja.

Marbellaan päästyämme suuntasimme heti Marbellan vanhaan kaupunkiin, joka olikin aivan ihana. Pieniä kapeita kujia, jotka olivat täynnä ostosmahdollisuuksia ja ravintoloita sekä kahviloita. Aikamme paikkoja kuvailtuamme ja kierreltyämme, suuntasimme ostoskekukseen La Canadaan. Koko päivä vierähtikin Marbellassa ja shoppaillessa. Kauppakeskuksesta otimme Uberin, millä pääsimme pitkän päivän jälkeen takaisin asunnollemme.

Sunnuntai 20.2. Benalmadenassa

Lauantain pyhitimme kunnollisille yöunille ja perjantain Marbella päivästä palautumiseen, jolloin sunnuntaina oli jälleen reissupäivä.

Renfestä on tullut meidän hyvä ystävä matkustamisessa ja sitä kannattaakin suosia paljon aurinkorannikolla, koska sillä pääsee vikkelesti paikasta A paikkaan B ja vielä halvalla. Joten myös tällä kertaa menimme renfellä, mutta pysäkkinä Benalmadena Arroy de la miel. Harmiksemme kuitenkin määränpäähän saavuttua alkoi juuri satamaan vettä, joten suunnitelmat menivät heti lakuun uusiksi. Nokka kohti uusia seikkailuja ja löysimme ihanan kahvilan Arroi:sta, Granier johon menimme kahville ja teelle odottelemaan että sade hellittäisi. Näitä samoja kahviloita löytyy muuten ympäri Costa Del Solia, joten kannattaa käydä piipahtamassa, jos sellainen löytyy lähettyviltä.

Tästä suuntasimme Benalmadenan rantabulevardia kohden ja tästä läheltä löytyy minun lempi palmukuja, johon menimme kuvailemaan.

Rennoissa merkeissä kuvaillen ja kahvitellen kului tämä sunnuntai!