De competències que hem fet a classe no he après molt molta cosa diferent del que fem llevat de tasques més reals que no fem a l'escola, però, cosa que si m'he endut a l'estar sol a un altre país ha estat una gran experiència personal, més responsabilitat i maduresa, cosa que es reflectirà a la meva vida a partir d'ara