Data de publicació: May 28, 2017 8:39:29 PM
El divendres passat, els nens i nenes de 3r i 4t vam anar d’excursió a l’Estartit. Durant el trajecte amb autocar vam passar per davant dels arrossars de Pals i també vam poder veure el Castell de Torroella de Montgrí!
El primer que vam fer en arribar va ser esmorzar davant del mar. Després vam anar cap al port on ens estaven esperant per pujar al Nautilus, un vaixell amb el que es pot veure el fons marí a través d’unes finestres. Una vegada estàvem tots a bord, el vaixell va navegar cap a les Illes Medes, les va vorejar i abans de marxar un altre cop cap a la costa, vam parar una estona per poder baixar a la part de sota del vaixell i veure el fons marí. Allí ens van explicar tot el que podíem trobar de fauna i flora a les Illes Medes. Vam aprendre un munt de coses!!! Vam veure que hi ha molta diversitat de peixos i una gran quantitat de posidònia sota el mar.
Després vam anar caminant pel passeig fins arribar a un parc, on vam fer una estona d’esbarjo. Més tard vam dinar a la pineda que hi havia al costat, i en acabar vam aprofitar per jugar una estona més abans de marxar cap a l’autocar.
Va ser un dia genial!