Data de publicació: Mar 19, 2017 9:18:1 PM
Aquesta setmana, els alumnes de 3r ens hem estrenat al laboratori i ho hem fet en relació al tema dels sentits. Aquesta vegada hem fet servir el gust i l'olfacte.
Molt divertit!!!
ÀLBUM FOTOS "LABORATORI"