De gestió digital:
Actualitzar i mantenir l'equipament digital i els entorns digitals del centre, així com tota la documentació digital de centre.
Substituir el sistema actual de comunicació amb les famílies per Whatsapp per una plataforma específica que permeti més privacitat a l’equip docent.
Organitzar la inversió en funció dels objectius digitals.
Per a l'assoliment de la CDD:
Assolir un mínim de competència digital instrumental docent (resolució autònoma d'avaries, xarxa i instal·lació programari)
Per a l'assoliment de la CDA:
Transferència dels objectius i criteris d’avaluació de CDA al treball i les tasques de Classroom.
Incorporar activitats digitals per a cada cicle per a desenvolupar continguts d’aula a través d’eines audiovisuals.
Desenvolupar la CDA i la creativitat mitjançant projectes interdisciplinaris, fomentant la integració de coneixements i habilitats de diverses àrees tot promovent l'aprenentatge actiu, la resolució de problemes i la col·laboració.