SELFIE: és una eina creada per la Comissió Europea, per ajudar als centres educatius a fer una diagnosi del seu grau d'implementació de les tecnologies digitals.
L'eina permet crear una enquesta per a alumnes, professorat i equip directiu de manera senzilla. A partir d'un model, el centre pot adaptar-ne alguns paràmetres. Amb totes les respostes, l'eina genera un informe molt visual i interactiu que pot ser de molta utilitat per definir objectius, formular un pla d'acció i fixar prioritats.
La Comissió Europea assegura la confidencialitat de les dades, ja que totes les dades introduïdes són anònimes.
En el nostre centre es va passar les enquestes de Selfie a l’equip directiu a tot el claustre i alumnat de cicle mitjà i superior i secundària.
La participació va ser de 100%