Anglès nivell intermedi B1: dimarts i dijous de 18.15 a 20.30 h (grup 100% presencial)
Anglès nivell intermedi B2.2 (B2): dijous de 15.45 a 18.00 h (grup semipresencial parcialment telemàtic asincrònic)
** Curs semipresencial: Un dia es fa classe presencial i la resta de l’horari es complementa amb feina asíncrona a la plataforma Moodle. Aquests grups són ideals per a alumnat altament motivat i autònom que, a més de venir obligatòriament un dia a classe per setmana, pugui treballar de manera asíncrona un mínim de tres hores fins a la propera classe.
L’antic alumnat oficial es matricula telemàticament de les 9.00 h del 02/07/2026 fins al 08/07/2026 segons el següent calendari de matrícula (fitxer PDF).
L’antic alumnat s’ha de matricular mitjançant l'enllaç de l'aplicació CentrosNet següent:
Instruccions per accedir-hi: Manual accés CentrosNet (fitxer PDF).
L'alumnat que no es matriculi dins el període de matrícula del mes de juliol perdrà la seva prioritat. Qualsevol incidència relacionada amb la matrícula es resoldrà el dia 9 de juliol de 2026.
PREU DE LA MATRÍCULA CPD/EOI (fitxer PDF).
L’aplicatiu de matrícula us facilitarà 3 mètodes per fer els dos pagaments, el de la matrícula per l'EOI i el de l'aportació obligatòria de 30 € en concepte de serveis d'accés a la plataforma i materials didàctics (llibres de curs exclosos):
Dins el mateix aplicatiu de matrícula telemàtica hi ha un servei de passarel·la de pagament de Caixabank amb targeta de crèdit/dèbit. Es pot operar amb la targeta de qualsevol entitat bancària.
Des del portal de CaixaBank es pot fer el pagament en línia a través de Línia Oberta, es sigui o no client de Caixabank.
Des de qualsevol caixer SERVICAIXA de CaixaBank amb el lector de codi de barres dels dos pagaments del “Resguard de matrícula".
En tots els casos, disposareu d'un màxim de 24 hores per fer efectiu l'import de la matrícula i l'aportació obligatòria de 30 €. Una vegada abonats els imports NO cal portar ni entregar el resguard de pagament al centre, arriba automàticament.
IMPORTANT: recordeu que cal fer els dos pagaments per formalitzar totalment la matrícula.
Bonificació o exempcions
Consulteu les diferents bonificacions i exempcions amb deteniment per veure si hi teniu dret i us les podeu aplicar en el moment fer de la matrícula telemàtica.
Per a tots els idiomes i nivells < Exempcions i bonificacions generals
Adreçades a preus públics < Exempcions i bonificacions específiques per a tots els idiomes pels nivells A1, A2, C1, C2.1 i C2.2
Adreçades a taxes < Exempcions i bonificacions específiques per a tots els idiomes pels nivells B1, B2.1 i B2.2
En cas d’haver al·legat bonificació o exempció, s'ha d'adjuntar la documentació acreditativa dins el mateix aplicatiu en el moment de formalitzar la matrícula.
NOVETAT 2026-27 SOBRE L'APLICACIÓ DE LES BONIFICACIONS I EXEMPCIONS
“Les bonificacions i exempcions previstes en el títol IX del Decret legislatiu 3/2008, en l’Ordre EDU/155/2020, en l’Ordre EDU/114/2021 i en l’Ordre EDU/156/2020 s’aplicaran en el moment de pagar les taxes i preus públics, amb la justificació documental prèvia corresponent. La justificació posterior al pagament no donarà lloc a devolució d’ingressos. Excepcionalment, es retornarà l’import de la bonificació a l’alumne que en el termini de formalització de la matrícula no té concedida la beca o ajut a l’estudi en els ensenyaments d’idiomes per part de l’Administració pública competent, un cop se li notifiqui la concessió de la beca.”
Per tant, en el cas que un alumne sol·liciti l’aplicació d’una bonificació o exempció prevista en la normativa, ho haurà d’acreditar documentalment únicament en el moment de pagar la matrícula. En cas contrari, no es retornarà cap import, amb l’excepció del supòsit que l’alumne no tingui encara una beca en els ensenyaments d’idiomes concedida en aquell termini.
Les classes començaran la setmana del 21 de setembre de 2026 a les instal·lacions de l'Institut Francesc Ribalta de Solsona.
Calendari escolar curs 2026-27 al CPD Solsona.
Els llibres del curs es poden comprar a les botigues de Manresa (Abacus, Sobrerroca, llibreria Parcir) o plataformes de venda en línia. Consulteu amb la professora del CPD Solsona sobre com adquirir els llibres a Solsona. Us recordem que llibres i lectures, no estan inclosos en el cost del curs.
De manera extraordinària i dins del període no lectiu, els alumnes oficials, un cop hagin formalitzat la matrícula a qualsevol EOI de Catalunya, poden sol·licitar un trasllat de matrícula a una altra EOI els dies 10 i 13 de juliol de 2026. Cal fer la sol·licitud a l’escola oficial d'idiomes de destí, presentant còpia de la matrícula formalitzada en el centre origen, còpia dels dos resguards de pagament de l'entitat bancària i còpia del DNI/NIE.