COLÒNIES
Ja som de colònies a la Garrotxa! Després de caminar entre cràters i trepitjar terra fosca, avui hem anat a visitar una granja de la zona. Ens ha encantat veure-les tan a prop, però de cop ens hem fixat en un detall curiós: totes porten una placa groga amb números a l'orella, però cap es diu "Lluna" o "Estel".
Això ens ha fet pensar: Per què les vaques no tenen nom? Enmig d'aquest paisatge tan bonic, ens hem proposat resoldre aquest misteri abans de tornar cap a casa.
TORNADA A L'ESCOLA
Després de les colònies a la Garrotxa, hem tornat a classe amb una idea clara. Si a la granja les vaques no tenien nom, els nostres animals de casa sí que en tenen! Per això, hem creat un mural amb totes les nostres mascotes. Hem omplert la paret de fotos i dibuixos on cada gos, gat o hàmster apareix amb el seu nom ben gran, demostrant que per a nosaltres són un més de la família.
XERRADA DE CONSCIÈNCIA ANIMAL
Avui ens visiten els experts de Tiendanimal per parlar-nos de la responsabilitat de tenir un animal a casa. No es tracta només de jugar-hi; aprendrem quines són les seves cures essencials i com garantir el seu benestar.
Després de la xerrada, obrirem un debat per compartir les nostres experiències i reflexionar sobre què significa realment cuidar un ésser viu. Prepareu les vostres preguntes
LES NOSTRES EMOCIONS
Després de la xerrada, hem mirat vídeos d'animals que han estat rescatats. Veure'ls ens ha fet moure moltes coses per dins:
MANS A L'OBRA: AJUDEM A LA PROTECTORA DE BARCELONA!
Com que no ens volem quedar de braços plegats, hem decidit passar a l'acció. Hem enviat un correu a la protectora d'animals local per saber què necessiten exactament.
Ara, volem involucrar a tota l'escola en una gran recollida de material.
FEM PINYA PELS ANIMALS!
A l'escola hem fet un treball de reflexió per convertir-nos en bons cuidadors i cuidadores. Abans de demanar a les famílies que adoptin un animal, hem pensat en tot el que necessiten: temps, carinyo i responsabilitat.
Amb tot el que hem après, ara estem engrescant tota l’escola en una gran recollida de material per a la protectora. El nostre objectiu és clar: ajudar els animals que no tenen llar i recordar a tothom que adoptar és un acte d'amor que ens canvia la vida a tots!
VEUS QUE BUSQUEN LLAR
Hem creat cartells i clauers amb dibuixos i noms dels animals de la protectora. Qui col·labori amb la recollida de material en rebrà un com a agraïment!
VISITA A LA PROTECTORA
Per acabar el nostre projecte, anirem personalment a portar tot el material recollit a la protectora. Serà el moment de lliurar també els nostres clauers amb QR perquè els ajudin a trobar una llar. Volem veure de prop els animals que hem dibuixat i posar cara a les històries que hem après. De l'escola a la protectora, tots junts per l'adopció!