L'alumnat de l'optativa de publicitat ha intervingut dos espais del centre amb dos projectes de màrqueting de guerrilla. Han treballat la publicitat institucional per a fomentar la cultura de la pau i la salut mental entre els adolescents en els centres educatius.
Han escrit missatges positius i motivadors a les vidrieres del passadís perquè l'alumnat els pugui llegir només entrar al centre i recordar-nos a tots la importància de parlar-nos amb amabilitat a nosaltres mateixos i als altres i cuidar la nostra salut mental.
En un altre racó han exposat grues d'origami convidant a tothom que en faci una i la comparteixi amb algú. Inspirats per la llegenda del Senbazuru, que diu que es concedeix un desig a qui fa mil grues de paper i en El Monument a la pau dels nens d’Hiroshima víctimes de la bomba atòmica. En la cultura i el folklore japonès regalar grues de paper s'ha associat amb el fet de voler desitjar salut, benestar, felicitat i prosperitat.