PLA DE FORMACIÓ 2025
Vos presentem el Pla de Formació pel 2025 de la Regidoria de Joventut de l'Ajuntament d'Eivissa
Si estàs buscant formació i/o ampliar el teu CV.
Les inscripcions es realitzaran al C19 de manera presencial o al correu electrònic joventut@eivissa.es
Si vols fer feina aquest estiu vine a formar-te al curs que s'imparteix al C19 a través de s'espurna.
Dies: Gener: 31
Febrer: 1, 7, 8, 14, 15, 21 i 22
Març: 7, 8, 14, 15, 21, 22, 28 i 29
Horari: divendres de 16 h a 20.30 h
dissabtes de 9.00 h a 14 h i de 16 h a 21h
Preu: 100€
Inscripció / Inscripción: Emplena la inscripció i aporta la documentació requerida.
Pots fer-ho de manera presencial al C19, al correu electrònic joventut@eivissa.es o
Si vols fer feina aquest estiu vine a formar-te al curs que s'imparteix al C19 a través de Creu Roja.
Dies: Abril: 5 i 6
Horari: Dissabtes de 9 h a 14 h i de 16 h a 21 h
Diumenge: de 9 h a 14 h i de 16 h a 21 h
Preu: 50€
Inscripció / Inscripción: Emplena la inscripció
Pots fer-ho de manera presencial al C19, al correu electrònic joventut@eivissa.es o
Si vols fer feina aquest estiu vine a formar-te al curs que s'imparteix al C19 a través de Pasión por la conexion.
Dies: Abril: 10, 11
Horari: Dijous de 16 h a 20 h
Divendres de 16 h a 20 h
Preu: 10€
Inscripció / Inscripción: Emplena la inscripció
Pots fer-ho de manera presencial al C19, al correu electrònic joventut@eivissa.es o
Vine a formar-te al curs que s'imparteix al C19 a través de Ibiza Nurse Service
Dies: Maig: 8, 9, 10
Horari: Dijous i Divendres de 16 h a 21 h
Dissabte: de 9 h a 14 h i de 16 h a 21 h
Preu: 20€
Inscripció / Inscripción: Emplena la inscripció
Pots fer-ho de manera presencial al C19, al correu electrònic joventut@eivissa.es o
Si vols fer feina aquest estiu vine a formar-te al curs que s'imparteix al C19 a través de Pasión por la conexion.
Dies: Abril: 5 i 6
Horari: Dissabte de 9 h a 13.30 h
i de 15 a 18h
Diumenge de 9.30h a 14 h
Preu: Gratuït
Inscripció / Inscripción: Emplena la inscripció
Pots fer-ho de manera presencial al C19, al correu electrònic joventut@eivissa.es o
Enllaç d'interès:
Portal d’Ocupació Pública de les Illes Balears : https://www.caib.es/webgoib/ocupacio-publica
I si vols treballar amb nosaltres, tens diferents opcions:
Pots llogar un espai al C19 per a realitzar una activitat, envia'ns el formulari a joventut@eivissa.es i t'ajudem. Les cessions d'espai són els matins de dilluns a divendres per a adults, a les tardes de dilluns a divendres per a joves i els dissabtes de matí per a infants menors de 12 anys.
Pots contactar amb les empreses i associacions d'oci i temps lliure per activitats puntuals com campaments, escoles en períodes vacacionals, etc.
Per a l'estiu de 2024 estigues atent/a a les nostres xarxes socials, normalment obrim una borsa de treball a partir de Setmana Santa, tota la informació serà publicada a la seu electrònica www.eivissa.es.
Enllaç a les borses vigents de monitor i director: http://www.eivissa.es/portal/index.php/ca/ocupacio-438/processos-selectius-tancats/22471-decret-de-constituci%C3%B3-de-les-borses-de-treball-de-director-a-de-temps-lliure-i-de-monitor-a-de-temps-lliure
* Per treballar es requereix la formació específica d'oci i temps lliure. Pots consultar el Decret 23/2018 a l'apartat de legislació.
Et deixem el temari dels cursos de director/a i monitor/a d'educació en el temps lliure infantil i juvenil per si ho vols consultar.
ALTRA INFORMACIÓ D'INTERÉS
FORMACIÓ JOVE
S'ha obert el període d'inscripció a les proves d'accés als cicles formatius de grau mitjà i superior de formació professional
El termini d'inscripció és del 5 al 17 de març de 2025, tots dos inclosos.
Les proves es realitzaran els dies 14 i 15 de maig, i la inscripció haurà de fer-se en el mateix centre on es vulgui realitzar la prova
Si fas click aquí trobaràs més informació.
OCUPACIÓ JOVE
Oberta la convocàtoria de monitor/a de natació per a treballar al Patronat d’Esports de l’Ajuntament d’Eivissa
Oberta la convocàtoria de tècnic/a mitjà de Joventut de l’Ajuntament d’Eivissa
Oberta la convocàtoria de directors/es de temps lliure per a treballar a les escoles d’estiu i altres activitats de l’Ajuntament de Sant Josep