En aquest espai podreu trobar totes les activitats que fem els nens i nenes de 2n de l'escola.

Esperem que us agradi tot allò que fem.

CURS 2018 - 2019

FESTA LEGO

Avui 13 de juny hem celebrat la Festa Lego que enguany girava entorn el projecte d’escola “Som artistes”.

Al llarg del curs els alumnes des de 1r a 6è han tingut dos dies a la setmana per treballar en equip en el seu projecte. Un cop acabat, l’han presentat als mestres, els quals han hagut de puntuar les maquetes més treballades i més ben presentades (podeu veure els vídeos i fotos en aquest blog, més avall).

Després de mesos d’intriga avui hem sabut que els guanyadors del primer premi són:

1r: La casa màgica: Adrià, Pau, Ada, Yasser i Àfrica

2n: Els millors artistes: Laia, Roger, Iria i Ainoa.

3r: Escultura Dalí: Antonio, Marc, Noa i Valeria.

4t: Supertrampolí de Catalunya.

5è: Flamenco i el quadre 3D: Aroa F, Aitana, Alexia i Sergio

6è: La Galeria d’Art_ Àngel, Elias, Noa i Dara.

Els guanyadors dels segons i tercers premis han rebut un diploma per felicitar-los pel seu esforç

Al acabar l’entrega de premis i diplomes hem fet un esmorzar Lego amb tots els participants. (Si cliqueu dins qualsevol imatge trobareu el recull fotográfic de la festa).

1r premi

2n premi

3r premi

CANTÀNIA 2019

Aquest dijous 30 de maig, els nens i nenes de 4t de l’escola Vall d’Aro han cantat per fi la CANTÀNIAA de Brossa” a l’Auditori de Barcelona.

Després de mesos d’esforç per aprendre les lletres de les cançons i les coreografies han pogut gaudir d’un fabulós concert juntament amb moltes més escoles d’arreu de Catalunya.

Moltes felicitats!!!

CONEIXEM EL FONS MARÍ DE LA PLATJA DE S’AGARÓ

Com cada any a quart anem amb bicicleta fins a la platja de S’Agaró per conèixer els animals que viuen a les nostres platges. Després de l’explicació de la monitòria hem anat a les roques. Ha sigut molt divertit perquè hem trobat eriços de mar, cargols, tomates de mar, algun peix i moltes algues diferents.

AMB LA POETESSA CARME ROVIRA ESCRIVIM UN POEMA

L’últim dia de la Setmana Cultural ens va visitar la poetessa Carme Rovira amb el seu gos invisible i amb les ulleres tan divertides que té.

Amb l’ajuda de tota la classe vam fer aquest poema tan divertit:

PRÀCTIQUES POÈTIQUES

La disco és festa, brilli, brilli

fiestuki, anem de roquers, de disseny,

de playeres, o de misteri.

Després del rugbi, números graciosos

amb la cella xula.

L’esport mou el món.

El mar i la poesia, una illa.

L’any calavera és inútil,

gresca, el passem a Haway.

La Policia Local ens fa Educació Viària

El primer dia de la Setmana Cultural, el dilluns 8 d’abril, en Xavi de la Policia Local de Castell-Platja d’Aro i S’Agaró va venir a la classe a fer educació viària.

Vam sortir al pati a fer una activitat per aprendre per quin costat hem de sortir del cotxe quan els pares ens deixen a l’escola,... Va ser molt divertit perquè a part d’aprendre coses noves ens van donar caramels!!!

Excursió a la Casa Màgica

El dimarts 9 d’abril els alumnes de cicle mitjà vam anar a visitar la casa màgica de Santa Cristina d’Aro. L’il·lusionista Xevi ens va deixar bocabadats amb el seu museu i els seus trucs de màgia. Esperem tornar!! Moltes gràcies Xevi!

L'Enzo en el XV Certamen Nacional de Lectura en Veu Alta

L'Enzo va ser el candidat per representar a l'Escola Vall d'Aro a la categoria de Grumets Vermells en el Certamen de Lectura en Veu Alta. Aquesta experiència està pensada per fomentar la lectura en veu alta, i el gust per llegir-la.

L'Enzo ho fa ver genial. És tot un orgull que ens hagi representat, malgrat no ser escollit per la següent fase, va deixar el llistó molt alt i va gaudir moltíssim de l'experiència! Enhorabona, Enzo! Gràcies!

Els nostres candidats

Repassant abans de pujar a l'escenari

La lectura de l'Enzo

Compartint lectures, l'obsequi, mentre tornavem cap a l'escola

TEACHING ANIMALS!

Els nens i nenes de 4t de primària han fet de "teachers". Durant tres setmanes han preparat una clase sobre animals a l'hora de "speaking". Ho han exposat als alumnes de 2n de primària. Han explicat cadascun d'ells un animal: les seves catacterístiques, què fan, què mengen, on viuen....

Ha estat una sessió molt engrescadora i divertida!

Visitem el Museu Dalí

El passat dimarts 15 de gener els alumnes de Cicle Mitjà i de Cicle Superior vam anar d’excursió. Aquest any amb el projecte interdisciplinar “Som artistes!” vam visitar el teatre-museu Dalí.

Ens va agradar moltíssim veure els quadres i descobrir-hi elements molt propers al pintor Salvador Dalí!!!

PROJECTE LEGO "SOM ARTISTES!"

Els artistes

La piscina de la casa

Un arquitecte construeix una casa

El trampolí

Aquests són els projectes de Lego d'enguany! Ens ho hem passat molt bé intentant decidir què fariem, muntant el projecte i finalment exposant-lo! Han quedat unes obres impressionants!!

FEM EDUCACIÓ EMOCIONAL AMB LA CASA LILA

El dilluns 19 de novembre els alumnes de Cicle Mitjà hem fet una activitat amb La Casa Lila que ens ha agradat molt. Amb la Sònia i la Paula, les monitores, hem treballat l’educació emocional de manera pràctica amb els companys de classe i al final hem verbalitzat diferents exemples que ens han fet sentir emocions com “Passo de tot”, “Em desanimo” i “Em motivo”.

ESCRIVIM CARTES

La classe de quart hem treballat a Teixidors les cartes. Després d’identificar les parts que ha de tenir una carta n’hem escrit una. Després vam anar a Correus a tirar-la i la Victòria ens va explicar la feina dels carters i ens va donar un conte i caramels.

Ara estem ansiosos per rebre la carta a casa!!

EXCURSIÓ A TORROELLA DE MONTGRÍ

El dilluns 11 de març els alumnes de Cicle Mitjà i de Cicle Superior vam anar d’excursió a Torroella de Montgrí.

Els alumnes de 3r i de 4t vam veure un audiovisual al Museu de la Mediterrània, vam entrar en una mina i vam visitar el museu. Després de dinar vam fer el joc “Em reps?”

ANEM A L'Hort

Avui hem anat a l'hort de l'escola. Uns nois de l'IES Ridaura amb la seva professora ens han ajudat a reconèixer algunes plantes. Després hem plantat cebes, alls,... hem regat, hem tret males herbes, etc.