Qui?:
Alumnat, nois i noies, de l’Educació Secundària Obligatòria. Tot i que els altres protagonistes del context educacional també haurien de tenir accés al sistema d’acompanyament: evidenment, tutores i tutors, pares, terapeutes…
Què?:
Tutoria virtual immediata. Organització personal, tant a l’Escola com fora. Autoconeixement, reflexió, suport i acompanyament.
Quan?
Durant els anys que dura l’Educació Secundària Obligatòria, els Cicles Formatius i el Batxillerat.
On?
A l’Escola, en el context de l’atenció tutorial personalitzada, però també fora de l’Escola per ajudar a l’organització del temps disponible, el recordatori de tasques o el suport a dubtes o interrogants d’orientació personal i acadèmica.
Per què?
Perquè es necessari integrar els recursos que ofereix el mòbil en el context escolar, convertint-lo en una eina de suport; perquè el mòbil pot ajudar a organitzar-se millor als joves; perquè el mòbil és un interlocutor amb el que els nois i noies estan acostumats a interactuar i els resulta molt còmode treballar amb ell, mirant i responent; perquè el que s’ha introduit al mòbil pot ser guió o informació útil a les entrevistes personals d’orientació tutorial…