Stichting Ravense Park
Stichting Ravense Park
Laten we ons even voorstellen. Wij zijn Stichting Ravense Park. Wij willen ons inzetten om elk jaar minimaal één evenement te organiseren in het Ravense Park. Het is een gemiste kans dat er niks meer wordt georganiseerd in het park, omdat het een mooie centrale plek is. Door het park te gebruiken kunnen we ook weer wat meer connectie creëren tussen de mensen. Want zeg nou zelf, wie kent zijn buren nog zoals buren elkaar vroeger kende? Het aloude spreekwoord ‘een goeie buur is beter dan een verre vriend’ is niet voor niets verzonnen.
Wat we willen doen, is elk jaar proberen een klein zomerfestival te organiseren, maar bijvoorbeeld ook een iets laagdrempeliger winterbarbecue voor alleen de buurt. Het is voor ons echt belangrijk om de sociale samenhang wat meer te vergroten. Laten we een voorbeeld nemen aan de kinderen die elke dag vrolijk spelen in het park en daar vrienden maken.
Inschrijven voor het voetbaltoernooi, doe je hier