Accés des de Batxillerat
PAU
La prova de batxillerat per a l'accés a la Universitat (PAU) és la prova d'accés destinada a atorgar un requisit d’accés a les persones amb el títol de batxiller i no és necessària per obtenir el títol. L’han de fer exclusivament els estudiants que vulguin accedir a estudis universitaris.
Aquesta prova versarà sobre les matèries generals cursades del bloc de les assignatures troncals de segon curs de batxillerat.
D'acord amb l'article 38 de la Llei orgànica 2/2006, de 3 de maig, d'Educació, estableix que per accedir als estudis universitaris serà necessari la superació d'una prova que valorarà, amb caràcter objectiu, la maduresa acadèmica i els coneixements adquirits al batxillerat, així com, la capacitat per a seguir amb èxit els estudis universitaris.
Estructura de la PAU
Bloc d'accés
- Consultau els paràmetres de ponderació de les matèries per als estudis de grau de la UIB -
Nota d'accés
Imprescindible explorar els paràmetres de ponderació de la CCAA on es vulgui estudiar
Totes les CCAA
Accés des de CFGS