anonim mydrs'çıları biz sevdik iyi insanlardı ama onlar artık mydrs'çı olamaz. sebebi onlar çünkü daha çocuktu. onlar bizi unutup gitti demeyin onlar daha çocuk. cümleten tüm memonun çevresinde yaşayan eski mydrs'çılara selamın aleyküm
anonim ey mydrs'çılar size mesajlarımız var sizlere saygısızlık biz yapmadık onları yapan bizden değillerdi onlar kimdi? onlar bizi sevmeyen insanlardı mydrs trio da'ki hiç kimse size laf etmedi ve etmezde onlar sizleri çok seviyor onlar sizin için 7/24 aktif duruyorlar ve sizin için saatlerce bıkmadan! usanmadan! çalışıyorlar ama onları siz üzdünüz size sizi sevmeyenler laf etti diye mydrsta'ki çalışanları ve üyeleri çok üzdünüz size bu son mesajımız kurucudan hiç hoş olmayan laflar duyduk ve bu bizi gerçekten yıktı, sizleri seviyoruz ey mydrs'çılar onlardan fırça yediniz diye bizi niye üzüyosunuz?
anonim ey mydrs'çılar çalışanlar sizi her türlü tehlikeden koruyor. emin olun'ki çalışanlar olmasaydı çok üzülürdünüz kurcuyu üzmeyin ona saçma sapan şikayetlerle gelmeyin emin olun'ki çalışanların yediği fırçaları küfürleri lafları kınamaları duysandınız utanırdınız. hepinizi seviyoruz LEADER ÜYES GO ve kurucu the l.g.t üzmeyin size fazla söz söylemiceğiz çünkü boş yapma diyorsunuz. size bu mesaj sondu. -m.trio