aramızda kalsın:) eskiden biz zorba temizleyen bir gruptuk ve baya baya zorbamış tehtit çiymiş ne varsa hepsini ezip geçiyoduk ama bu genelek değişti çünkü sıkıycıdı bütün gün insanlarla küfürleşmek.