Jeg deltog i Karinas minicamino i år. Det var en fantastisk oplevelse. Jeg kan på det varmeste anbefale det. Du sørger selv for flybillet, men resten klarer Karina. Transport frem og tilbage til den skønne by ved Gardasøen, indlogering på hyggeligt familie hotel, der har rummelige, rene værelser og personalet er søde og imødekommende.
Vandreturene er skræddersyet til dine behov og man kan opleve de smukkeste steder, man aldrig selv ville finde. Vi kom igennem de skønneste små bjerglandsbyer, vandfald og laguner. Det var fantastisk at mærke en indre ro, ingen stress og jag, men bare nyde roen og de helt fantastiske udsigter og den skønne natur.
Jeg lider af højdeskræk, men var alligevel frivilligt ude på nogle steder, som jeg aldrig havde drømt om at jeg kunne. Det kan jeg takke Karina for. Hun er meget empatisk og støtter en igennem turen, hvis der er udfordringer😊
Alt i alt en helt fantastisk oplevelse, jeg ikke ville have været foruden…
Fuld valuta for pengene😊
⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️🌟
Knus Charlotte
Konfirmand camino 6-10/6
Da C først i november sidste år, skrev om vi kunne lave en Konfirmand camino, tænkte jeg straks, JA hvorfor ikke. Det skulle være en gave til hendes datter. Det blev til 3 vandredage med tid til at bade i poolen, sove længe, hygge, markeds besøg, spise is og verdens bedste pizza. Vi har haft sved på panden, taget solhatten i brug, fået vind i håret med katamaran færgen og besteget en bjergtop. De havde gode ben, pauserne sprang de over, så de 11-12 km om dagen var hurtigt overstået, hvilket passede med god tid til hygge for dem selv også. Skønt når man kan være med til at skabe dét andre går og drømmer om ❤
Camino + gastronomi resume 1-6/6…
Vi lagde ud med gastronomituren, der bød på 9 pitstop, hver med sin specialitet kombineret med vin i 9 forskellige miniature bjergbyer, med kig til sø og omgivet af store bjerge. Pigerne på denne tur er også en helt særlig ‘specialitet’. De har den skønneste livsenergi og en vilje der kan trylle mirakler. Der er noget ledestjerne over dem. Jeg har beundret dem i hele 4 dage. 🙏 Der er blev dyppet tær i vandet, holdt øje med idyllen og romantikken. Vi har gået på æsel stier, hårnålesving og gl militær vej. Jo jo disse damer er eventyret selv. ✨ Jeg er slet ikke i tvivl om, hvorfor de skulle komme og krydse min vej. De har slået alle rekorder, selv alders præsidenten, har fået nyt nr. (74 år) Jeg bukker, og siger TAK fordi i ‘ungdomsklubben’ kom ❤
Mini Mini Camino resumé 26-29/5 2019
Det skønneste ægtepar sluttede deres interrail ferie med 2 dages vandring og fejrede deres 41 års bryllupsdag her på Mini Caminoen. Det var en Mini Camino i regntøj, men med højt humør. Skyerne hang lavt, himlen var grå, men der var så meget farve på de to. ❤ Jeg lærte om den døde myre, og på et magisk sted på turen, blev jeg inviteret til at lave Tai Chi, med vandløbets rislen og kinesiske bløde toner, stod vi midt i ingenting og alligevel alting, og formede energien. Det var så smukt, jeg bliver helt rørt ved tanken. Jeg ønsker ALT det bedste på jeres vej. Tusind tak fordi i kom 😘
Mini Camino resume 21-25/5 2019
Der har været en dejlig let stemning på denne uges Mini Camino. Glade deltagere, der virkelig gjorde en smuk indsats for at skabe en god camino for hinanden. Lystige dage med skønne grin, kærlige drillerier og tid til at koble helt ud. Der er blevet smagt på planter, hoppet i vandpytter, vi har måttet spole tilbage et par gange og selvom gps’en gik i forvejen, kom vi alle i mål. Alt dette i en boblende beruselse af naturens kræfter, der blev afsluttet med et stort gruppekram i mørket på stranden. Tak fordi i kom og gjorde denne camino til noget særligt, for mig og for hinanden 😘
Jeg deltog i Karinas minicamino i år. Det var en fantastisk oplevelse. Jeg kan på det varmeste anbefale det. Du sørger selv for flybillet, men resten klarer Karina. Transport frem og tilbage til den skønne by ved Gardasøen, indlogering på hyggeligt familie hotel, der har rummelige, rene værelser og personalet er søde og imødekommende.
Vandreturene er skræddersyet til dine behov og man kan opleve de smukkeste steder, man aldrig selv ville finde. Vi kom igennem de skønneste små bjerglandsbyer, vandfald og laguner. Det var fantastisk at mærke en indre ro, ingen stress og jag, men bare nyde roen og de helt fantastiske udsigter og den skønne natur.
Jeg lider af højdeskræk, men var alligevel frivilligt ude på nogle steder, som jeg aldrig havde drømt om at jeg kunne. Det kan jeg takke Karina for. Hun er meget empatisk og støtter en igennem turen, hvis der er udfordringer😊
Alt i alt en helt fantastisk oplevelse, jeg ikke ville have været foruden…
Fuld valuta for pengene😊
⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️🌟
Knus Charlotte
Min livs tøsetur 😊
Vi drog afsted 6 piger til mini camino – Vandretur i de smukke bjerge ved Gardasøen. Jeg kendte kun en af pigerne, men det viste sig hurtigt at vi bare klingede sammen alle 6 ,så hyggeligt med nye bekendtskaber. Når vi vandrede afsted gik snakken på kryds og tværs 😊 vi boede på et meget hyggeligt lille familiedrevet hotel, det emmede af charme. Og Karina vores søde, betænksomme guide, førte os igennem 3 skønne dage på Vandreture i den mest fantastiske natur jeg længe har set 🙏 vi blev udfordret på alle tænkelige måder, gå langt, gå højt, gå smalt, mødte kryb “firben” som sprintede omkring os, smukke kirker,skønne dufte, flotte fugle, heste, får og smukke smukke vandfald og ikke mindst ro stilheden. Der var plads og tid til vi holdt pauser hvor vi var stille tænkte på hver vores om det nu var godt eller trist. pragtfuld mad på små hyggelige restauranter i de små bjerg byer. Karina havde booket så der var bord til os når vi nåede frem 😊
Vi kørte i bus eller sejlede hjem fra vores endt tur og til vores hotel. Når vi havde fri 😊 stod den på “effekt”træning på terrassen dejligt at få arbejdet kroppen igennem efter dagens tur 💪🏼 om aften gik vi ud og spiste den dejligste mad og drak god vin 🍷👏 og snakken gik ….. festaber var vi ikke næ nej hjem og sove og være klar til næste dags tur 😜 vi sluttede vores tur den sidste dag inden hjemrejse med at tage båden til en anden by hvor der var termiske bade skøn oplevelse det SKAL prøves så dejligt 😊 sidste dag blev vi kørt til lufthavnen tidligt – så vi havde mulighed for at shoppe løs i et kæmpe center som lå i gå afstand til lufthavnen. Alt i alt en helt fantastisk tur for krop og sjæl, det kan varmt anbefales 🙏 Kærlig hilsen Lotte
Camino og Klarsyn resume 7-11/5 2019
En drøm gik i opfyldelse. Følelsen af, at det her var ‘ment to be’ bobler inden i. Jeg er taknemlig og rørt. Oplevelsen kan ikke gengives, for jeg har ikke ord, der rækker så stort, at det kan beskrive følelsen, af det der er foregået. Det føles som 3 dage i miraklernes dal.
Høj energi, englekort, smuk transformation, glæde, vidunderlig healing, meditation, følelsen af at alt kan lade sig gøre, klarsyn, favnelse, budskaber, støtte og nye frø…
Tak til de dejligste piger, der mødte op og delte deres erfaringer, livshistorier og spirituelle søsterkærlighed med hinanden. En særlig TAK til den smukkeste engel på jord Malene Dippel der på fineste vis har været kanal for os alle. Der er blevet uddelt budskaber, healet, og guidet på en helt særlig og kærlig måde. Tak fordi det var muligt og tak til jer alle fordi i kom ❤
Mini Camino resumé 30/4-4/5 2019
Glade, varme og lattermilde piger har fyldt mit hjerte. Jeg føler mig heldig over at så smukke deltagere er dukket op til denne camino. En særlig energi, og god kemi, det lyste i deres øjne. Smile øvelser, flerstemmigt kor og hjertevarme sjæle. Vi har nydt roen på fredfyldte steder, smukke udsigter, italiensk charme og skønt selskab. Det har været en fornøjelse at vise nogle af mine favorit steder til disse super seje og begejstrede piger, der har hygget sig på kryds og tværs af gruppen. Her bliver tomt når bussen triller ud af byen, og sender mine piger tilbage til hverdagen. Af hele hjertet tak fordi i kom ❤
Jeg rejste til Italien med sindet fuld af bekymringer. Ingen energi og var meget stresset grundet mit arbejde og min private situation.
Jeg rejste hjem til Danmark 4 dage senere med følelsen af håb, en selvtillid som jeg ikke har set i mig selv i lang tid. Jeg har fået et boost af energi som jeg ikke har fundet andetsteds. Jeg føler mig ligefrem glad igen indeni.
Min chef sagde til mig mandag morgen ‘Sikke du stråler’ 💜 Kh Lotte
Familie Camino resumé 19-23/4
En skøn familie havde besluttet sig for at lave sin egen camino. Man skal gøre tingene mens man kan, lød det. Det har været dejligt, at få lov til, at være en del af denne tur, hvor der blev lagt arm med det bakkede terræn og kilometerne. Ingen tvivl om, det har været hårdt, men jeg har også oplevet nynnen, sang og glade grin. Rullesten, et aggressivt tjørnekrat, ømme muskler, varme knus og drilsk humor var krydderiblandingen på denne camino. Det var herligt at mærke jeres gode energi, når i, som i selv kalder det, sætter øverste etage på mental afspadsering. En særlig tak fordi i valgte at holde jeres familie udflugt her hos mig, det har været en FORNØJELSE at være sammen med jer.
Mini Camini resume 10-15/4 2018
3 vandredage er VELoverstået, det har været en fest, en kærlighedens fest. Jeg har oplevet det stærkeste sammenhold og stor kærlighed blandt de 7 deltagere, der har kendt hinanden i over 30 år. Med deres fælles styrke ikke bare kan de, de har allerede indtaget det meste af verden og en kæmpe bid af mit hjerte. Jeg er blevet bespist, krammet og drillet… men med et ord kan jeg sige beriget. Det har været en fornøjelse. Under lanterne afsendelsen, tog de fusen på mig. 5 min stilhed i mørket, for blot at summe og lukke freden ind. Alle havde hånd på lanternen, da den rejste af med vore ønsker, løfter og farveller. Et stjerneskud krydsede dens rute, hvad mere kunne jeg ønske?! Så begyndte de at synge, de havde lavet en sang… til mig. Flerstemmigt, stod de i mørket og gjorde med hver deres smukke røst, sangen hel og fantastisk.
Jeg er født under en heldig stjerne.