Hej! Jeg hedder Lasse. Jeg elsker at fotografere lastbiler og udstille modellastbiler.
Hej! Jeg hedder Lasse. Jeg elsker at fotografere lastbiler og udstille modellastbiler.
Jeg er fra Sønderjylland. Og har en lille samling af modellastbiler. Som vokser stille og roligt.
Jeg har ikke et "fast" sted at tage billeder jeg tager rundt i hele landet. Både på farten, også i vejkanten.
Mit kamera udstyr:
Kamera: Canon EOS 2000D
Objektiv: 18-55 MM, 28-200 & 55-250 USM