De voorgaande jaargangen stond het diner ook open voor oudgedienden. De lokatie is te beperkt v.w.b. het grote aantal deelnemers en is het diner slechts toegankelijk voor actief dienend personeel.
In het inschrijfformulier wordt er derhalve slechts geinformeerd naar eventuele dieetwensen m.b.t. het lunchpakket! (Die genoten wordt op de Bernhardkazerne.)