Lezen is leuk!
Ja, ik weet het. Niet iedereen vind het leuk om te lezen. Vroeger vond ik het zelf ook niet heel leuk. Maar tegenwoordig vind ik het leuk en kan ik er rust uithalen. Dit komt doordat er zo veel verschillende boeken zijn. Er is voor iedereen wel een boek te vinden, alleen moet je goed zoeken.
Laat mij je daarbij helpen. Kijk maar eens in mijn bibliotheek, daar staan alle boeken die ik zelf heb gelezen. Speciaal voor jouw schrijf ik er een review over zodat het je misschien helpt met kiezen. De boeken staan per leeftijd ingedeeld maar je kan natuurlijk altijd voor een andere leeftijd kijken. Als je op een boek klikt, verschijnt er onderstreept de auteur erbij. Als je op die naam klikt, ga je naar haar/zijn paginga en zie je nog meer boeken van die schrijver.
Er zijn ook luisterboeken beschikbaar in de voorleeshoek.