Σκοπός του προγράμματος είναι η ευαισθητοποίηση των μαθητών σε θέματα που σχετίζονται με τα δασικά οικοσυστήματα, τη βιοποικιλότητα και την ανάγκη διατήρησης του φυσικού περιβάλλοντος, μέσα από βιωματικές, δημιουργικές και ερευνητικές δραστηριότητες. Ειδικότερα, εστιάζουμε στο δάσος του Υμηττού, το οποίο αποτελεί πολύτιμο φυσικό απόθεμα και πνεύμονα ζωής για την Αττική.
Οι μαθητές και οι μαθήτριες θα γνωρίσουν τη χλωρίδα και την πανίδα του Υμηττού, θα αναγνωρίσουν τις απειλές που τον επιβαρύνουν (πυρκαγιές, ρύπανση, ανθρώπινη δραστηριότητα) και θα εμπλακούν ενεργά σε δράσεις περιβαλλοντικής εκπαίδευσης και προστασίας, τόσο εντός όσο και εκτός σχολείου.
Το πρόγραμμα ενθαρρύνει τη συνεργασία μεταξύ των μαθητών, των εκπαιδευτικών, της τοπικής κοινωνίας και φορέων περιβαλλοντικής προστασίας. Μέσα από τη διερεύνηση, τη συνεργασία, τη δημιουργικότητα και την υπευθυνότητα, οι μαθητές αποκτούν γνώσεις, δεξιότητες και στάσεις ζωής που ενισχύουν την περιβαλλοντική τους συνείδηση.
ΣΥΜΜΕΤΕΧΟΥΜΕ ΣΤΟ ΔΙΚΤΥΟ ΣΧΟΛΕΙΩΝ «ΜΑΘΑΙΝΩ ΓΙΑ ΤΑ ΔΑΣΗ»