Την Τρίτη 27/1/2026 ο περιβαλλοντικός όμιλος («Το Δάσος του Υμηττού: Φύση, Ζωή και Ευθύνη») πραγματοποίησε εκπαιδευτική επίσκεψη στο ΚΕΠΕΑ ΛΑΥΡΙΟΥ. Παρακολουθ΄σαμε το ειδικά διαμορφωμένο πρόγραμμα ΤΟ ΔΑΣΟΣ ΕΧΕΙ ΤΗ ΔΙΚΗ ΤΟΥ ΙΣΤΟΡΙΑ που περιλαμβάνει και επίσκεψη στο πεδίο (Εθνικός δρυμός Σουνίου).