El component social de la geocerca ha estat sempre present en els jugadors de casa nostra. Els primers aplecs (en aquell moment amb el nom anglès event) es van començar a celebrar de manera habitual el 2010. Després d'una llarga temporada en què se'n va perdre el costum, el juny del 2022 es va reprendre com a Trobada GeoGironina, amb la voluntat que se celebrés mensualment. Amb la 7è edició de la nova etapa, ha quedat establert oficialment el nom de GiroAplec per a les trobades mensuals.