Sanırım bu tabağa ilk göz ağrım diyebilirim. Atölyemi yeni kurmaya başladığım dönemde aldığım ilk malzemelerle yapmıştım. Sadece başlamıştım. İlk denememdi. Sonucunun ne olacağı hakkında en ufak bir fikrim dahi yoktu. Bir kurbağa yapmak istemiştim ve sonuç bu oldu. İyi ki de öyle oldu.

  Hayatıma hoş geldiniz, bay kurbağa.