SETMANA AUDICIONS MAIG 2025
El dilluns dia 26 de maig es van realitzar les audicions de corda fregada: Violí i violoncel. Hem optat a unir-los per poder veure l'evolució de l'alumnat en tot el recorregut escolar, des dels primers passos musicals fins a finalitzar a l'escola. Aprofitem l'ocasió per felicitar tant l'alumnat com els seus familiars per la feina feta.
Dimarts passat al Casal de Cultura vam poder gaudir de l'audició de clarinet, flauta travessera i guitarra. Un cop més hem unificat els grups i el resultat ha estat genial. Aprofitem per felicitar alumnat i els seus familiars per la feina frealitzada.
El dimecres dia 28 de maig van gaudir de l'unica audició de saxòfon i vent metall a les 18:00h, unificació d'alumnes, des dels més petits als més grans... I el resultat? Espectacular!!!
El dijous dia 29 de maig, per finalitzar les audicions d'aquest curs vam poder gaudir d'una audició conjunta dels alumnes de piano i veu, des dels més petits que han començat aquest any fins als que aquest any finalitzaran els seus estudis a l'escola de música.
Només ens queda felicitar-los pel treball realitzat durant aquest curs 2024-25.
Al final de cada quadrimestre, l’Escola Municipal de Música Benet Baïls organitza audicions de totes les especialitats instrumentals.
La setmana del 26 de maig tenim l'oportunitat de poder veure l'evolució dels alumnes de l'escola amb els seus instruments. Totes les actuacions es realitzaran al Casal de Cultura.
-Dilluns 26: dues audicions de violí i violoncel a les 18:00 i a les 19:30h.
-Dimarts 27: audició de guitarra, flauta i clarinet a les 18:00h.
-Dimecres 28: audició de saxòfon i vent metall a les 18:00 h.
-Dijous 29: audició de piano i veu a les 18:00h.
Qui vulgui passar una estona amena i gaudir de la música que no dubti en apropar-se...
SETMANA AUDICIONS FEBRER 2025
El dimecres dia 05 de febrer van gaudir de l'unica audició de saxòfon i vent metall a les 18:00h, unificació d'alumnes, des dels més petits als més grans... I el resultat? Espectacular!!!
El dia 06 de febrer a les 18:00h vam realizar l'audició de piano i veu dels alumnes més petits, ens van demostrar les ganes que tenien de actuar davant dels seus familiars i amics. Aprofitem per donar les gràcies a tot l'alumnat i a les families!!
El dijous dia 6 de febrer a les 19:30h es va realitzar la segona audició de piano i veu, van actuar les alumnes d'edat mas avançada els quals ens van fer passar una tarda espectacular amb la presència de familiars i amics.
Molt bona feina la realitzada i molt bona música per als nostres sentits.
El dilluns 03 de febrer a les 18:00h ve tenir lloc la primera audició d'aquest curs en què els instruments protagonistes van ser la flauta travessera, el violí i el violoncel.
Aprofitem per felicitar els alumnes i familiars per la feina realitzada.
El dilluns 03 de febrer a les 19:30h va tenir lloc la segona audició d'aquest curs en què els instruments protagonistes van ser la flauta travessera, el violí i el violoncel.
Aprofitem per felicitar els alumnes i familiars per la feina realitzada.
El dimarts 04 de febrer a les 18:00h va tenir lloc l'audició de clarinet i guitarra, una vegade més unificació d'alumnes, des dels més petits als més grans... I el resultat? Torna a ser espectacular!!!
Aprofitem per felicitar els alumnes i familiars per la feina realitzada.
Al final de cada quadrimestre, l’Escola Municipal de Música Benet Baïls organitza audicions de totes les especialitats instrumentals.
La setmana del 3 de febrer comencen les audicions on hi participa tot l’alumnat de l’escola. Totes les actuacions es realitzaran al Casal de Cultura.
La finalitat és presentar part del treball que els alumnes han realitzat durant aquests mesos i també de donar-los la oportunitat de poder fer música davant del públic. És important organitzar activitats d’aquest tipus al llarg del curs, ja que contribueixen a augmentar el grau de motivació i a fer créixer musicalment als alumnes.
Les audicions programades són de diferents especialitats instrumentals.
Les sessions seran:
-Dilluns 3: dues audicions de corda fregada i flauta a les 18:00 i a les 19:30h.
-Dimarts 4: una audició de clarinet i guitarra a les 18:00h.
-Dimecres 5: una audició de saxòfon i vent metall a les 18:00h.
-Dijous 6: dues audicions, piano i veu a les 18:00 i a les 19:30h.
Qui vulgui passar una estona amena i gaudir de la música que no dubti en apropar-se...
SETMANA AUDICIONS MAIG 2024
El dilluns 27 de maig a les 18:30h va tenir lloc la segona audició d'aquest curs en què els instruments protagonistes van ser el clarinet, la flauta travessera i la guitarra.
El dimarts dia 28 de maig van tenir lloc les audicions de violí i violoncel. En aquesta ocasió hem unit les actuacions perquè pugueu gaudir de les diferents edats de l'alumnat.
El dimecres dia 29 de maig va tenir lloc l'audició de saxòfon, vent metall i un clarinet convidat. Els alumnes van demostrar les ganes que tenien de tornar a actuar davant dels seus familiars i amics.
El dijous dia 30 de maig, vam poder gaudir d'una audició conjunta dels alumnes de piano i veu, des dels més petits que han començat aquest any fins als que aquest any finalitzaran els seus estudis a l'escola de música.
Al final de cada quadrimestre, l’Escola Municipal de Música Benet Bails organitza audicions de totes les especialitats instrumentals.
La setmana del 27 de maig tenim l'oportunitat de poder veure l'evolució dels alumnes de l'escola amb els seus instruments.
Totes les actuacions es realitzaran al Casal de Cultura.
-Dilluns 27: audició de guitarra, flauta i clarinet a les 18:30h.
-Dimarts 28: dues audicions de violí i violoncel a les 18:00 i a les 19:30h.
-Dimecres 29: audició de saxòfon i vent metall a les 18:30 h.
-Dijous 30: audició de piano i veu a les 18:30h.
Qui vulgui passar una estona amena i gaudir de la música que no dubti en apropar-se.
DURANT LA SETMANA D’AUDICIONS NO HI HA CLASSE...
SETMANA AUDICIONS FEBRER 2024
El dilluns 5 de febrer a les 18,00h va tenir lloc la primera de les audicions d'aquest quadrimestre, els instruments protagonistes van ser el clarinet, la flauta i la guitarra.
Segona audició del passat dilluns 5 de febrer, guitarra, flauta i clarinet. En aquesta ocasió són els alumnes de més edat els que ens fan gaudir amb les seves expectaculars actuacions.
Primera audició de corda fregada "violin i violoncel", en aquesta audició com sempre són els alumnes més petits els que ens fan gaudir de la seva música...
El dimarts dia 6 de febrer a les 19,30h va tenir lloc la segona audició amb els mateixos instruments protagonistes "violí i violoncel"
El dimecres dia 7 de febrer van gaudir de l'única audició de guitarra🎸, saxòfon🎷 i vent metall🎺 a les 18:00h, unificació d'alumnes, des dels més petits als més grans... I el resultat? Espectacular!!!
El dia 8 de febrer a les 18:00h vam realizar l'audició de piano i veu dels alumnes más petits,
ens van demostrar les ganes que tenien de tornar a actuar davant dels seus familiars i amics. Aprofitem per donar les gràcies a tot l'alumnat i a les families!!
El dijous dia 8 de febrer a les 19:30h es va realitzar la segona audició de piano i veu, van actuar les alumnes d'edat mas avançada els quals ens van fer passar una tarda espectacular amb la presència de familiars i amics.
Molt bona feina la realitzada i molt bona música per als nostres sentits.
La setmana del 5 de febrer comencen les audicions on hi participa tot l’alumnat de l’escola. Totes les actuacions es realitzaran al Casal de Cultura.
Les audicions programades són de diferents especialitats instrumentals.
Les sessions seran:
-Dilluns 5: dues audicions de guitarra, flauta i clarinet a les 18:00 i a les 19:30h.
-Dimarts 6: dues audicions de violí i violoncel a les 18:00 i a les 19:30h.
-Dimecres 7: audició de saxòfon, guitarra i vent metall a les 18:00h.
-Dijous 8: dues audicions de piano i veu a les 18:00h i 19:30h.
Qui vulgui passar una estona amena i gaudir de la música que no dubti en apropar-se...
DURANT LA SETMANA D’AUDICIONS NO HI HA CLASSE.
SETMANA AUDICIONS MAIG/JUNY 2023
Dilluns 29 de maig a les 18:00h, 1a Audició 2on quadrimestre Clarinet, flauta travessera i guitarra.
El dilluns 28 de maig a les 19:30h va tenir lloc la segona audició de clarinet, flauta travessera i guitarra, el torn del alumnes más grands...
El dimarts dia 30 de maig a les 18.00h va tenir lloc la primera audició de violí i violoncel.
Els alumnes més petits ens van demostrar les ganes que tenien de tornar a actuar.
El dimarts dia 30 a les 19:30h de maig va tener lloc la segona amb els mateixos instruments protagonistes: violí i violoncel.
Per a finalitzar el mes de maig, el dia 31 de juny una única audició de saxòfon, guitarra i vent metall a les 18:00h,
unificació d'alumnes, des dels més petits als més grans... I el resultat? Espectacular!!!
El dia 1 de juny a les 18:00h vam realizar l'audició de piano i veu dels alumnes más petits.
Aprofitem per donar les gràcies a tot l'alumnat i a les families!!
El dijous dia 1 de juny a les 19:30h es va realitzar la segona audició de piano i veu.
Molt bona feina la realitzada i molt bona música per als nostres sentits.
Al final de cada quadrimestre, l’Escola Municipal de Música Benet Bails organitza audicions de totes les especialitats instrumentals.
La setmana del 29 de maig al 1 de juny comencen les audicions on hi participa tot l’alumnat de l’escola. Totes les actuacions es realitzaran al Casal de Cultura.
La finalitat és presentar part del treball que els alumnes han realitzat durant aquests mesos i també de donar-los la oportunitat de poder fer música davant del públic. És important organitzar activitats d’aquest tipus al llarg del curs, ja que contribueixen a augmentar el grau de motivació i a fer créixer musicalment als alumnes.
Les audicions programades són de diferents especialitats instrumentals.
Les sessions seran:
-Dilluns 29: dues audicions de guitarra, flauta i clarinet a les 18:00 i a les 19:30h al Casal
de Cultura.
-Dimarts 30: dues audicions de violí i violoncel a les 18:00 i a les 19:30h al Casal de Cultura.
-Dimecres 31: una audició de guitarra, saxòfon i vent metall a les 18:00h al Casal
de Cultura.
-Dijous 1: dues audicions, piano i veu a les 18:00 i a les 19:30h al Casal de Cultura.
Qui vulgui passar una estona amena i gaudir de la música que no dubti en apropar-se...
DURANT LA SETMANA D’AUDICIONS NO HI HA CLASSE.
SETMANA AUDICIONS FEBRER 2023
El dilluns 6 de febrer a les 18,00h va tenir lloc la primera de les audicions d'aquest quadrimestre, els instruments protagonistes van ser el clarinet, la flauta i la guitarra.
Segona audició del passat dilluns 6 de febrer, guitarra, flauta i clarinet. En aquesta ocasió són els alumnes de més edat els que ens fan gaudir amb les seves expectaculars actuacions.
Primera audició de corda fregada "violin i violoncel", en aquesta audició com sempre són els alumnes més petits els que ens fan gaudir de la seva música...
El dimarts dia 7 de febrer a les 19,30h va tenir lloc la segona audició amb els mateixos instruments protagonistes "violí i violoncel".
El dia 8 de febrer a les 18,00h vam realitzar l'audició de piano, veu i guitarra dels alumnes més petits, ens van demostrar lque són uns veritables artistes.
Segona audició de piano, veu i guitarra, van actuar els alumnes d'edat més avançada. Molt bona feina la realitzada i molt bona música per als nostres sentits.
Dijous passat , 9 de febrer del 2023 a les 18,00 h. vam realitzar l'audició de saxòfon i vent metall.
La setmana del 6 de febrer comencen les audicions on hi participa tot l’alumnat de l’escola. Totes les actuacions es realitzaran al Casal de Cultura.
Les audicions programades són de diferents especialitats instrumentals.
Les sessions seran:
-Dilluns 6: dues audicions de guitarra, flauta i clarinet a les 18:00 i a les 19:30h.
-Dimarts 7: dues audicions de violí i violoncel a les 18:00 i a les 19:30h.
-Dimecres 8: dues audicions, piano, veu i guitarra a les 18:00 i a les 19:30h.
-Dijous 9: audició de saxòfon i vent metall a les 18:00h.
SETMANA AUDICIONS MAIG/ JUNY 2022
1a Audició, dimecres 1 de juny
2a Audició, dimecres 1 de juny
1a Audició, dijous 2 de juny
2a Audició, dijous 2 de juny
1a Audició, dilluns 30 de maig
2a Audició, dilluns 30 de maig
1a Audició, dimarts 31 de maig
2a Audició, dimarts 31 de maig
Durant la setmana del 30 de maig al 3 de juny tenim l'oportunitat de poder veure l'evolució dels alumnes de l'escola amb els seus instruments.
-Dilluns 30: dues audicions de guitarra, flauta i clarinet a les 18:00 i 19:30h al Casal de Cultura.
-Dimarts 31: dues audicions de violí i violoncel a les 18:00 i 19:30h al Casal de Cultura.
-Dimecres 1: dues audicions de clarinet, flauta, saxòfon i vent metall a les 18:00h i 19:00h al Casal de Cultura.
-Dijous 2: dues audicions, piano i veu a les 18:00 i piano i Combo de veu a les 19:30h a l'Escola de Música.
-Divendres 3: audició pendent per circumstàncies diverses i excepcionals a les 18:00h a l'Escola de Música.
SETMANA AUDICIONS FEBRER 2022
Dilluns 7 de febrer del 2022 a les 18,00 h. vam realitzar la segona audició de flauta, clarinet i guitarra.
Dilluns 7 de febrer del 2022 a les 18,00 h. vam realitzar la segona audició de flauta, clarinet i guitarra.
Dimarts 8 de febrer del 2022 a les 18,00 h. vam realitzar la primera audició de corda fregada "violí i violoncel".
Dimarts 8 de febrer del 2022 a les 19,30 h. vam realitzar la segona audició de corda fregada "violí i violoncel".
Dimecres 9 de febrer del 2022 a les 18,00 h. vam realitzar la primera audició de flauta, saxòfon i vent metall.
Dimecres 9 de febrer del 2022 a les 19,300 h. vam realitzar la segona audició de flauta, saxòfon i vent metall.
Dijous 10 de febrer del 2022 a les 18,00 h. vam realitzar la primera audició de piano i veu.
Dijous 10 de febrer del 2022 a les 19,30 h. vam realitzar la segona audició de piano i veu.
Aquest mes de febrer és possible que tinguem l'oportunitat de poder veure l'alumnat de l'escola amb els seus instruments.
Degut a les condicions en què ens trobem, només hi podran assistir dues persones per alumne/alumna.
Totes les audicions es realitzaran al Casal de Cultura.
Serà molt important la col.laboració de tothom per mantenir totes les mesures de seguretat.
-Dilluns 7: audicions de clarinet, flauta i guitarra a les 18:00 i 19:30h.
-Dimarts 8: audicions de violí i violoncel a les 18:00 i 19:30h.
-Dimecres 9: audicions de flauta, saxòfon i vent metall a les 18:00h i 19:30h.
-Dijous 10: audicions piano i veu a les 18:00 i piano i Combo de veu a les 19:30h.