Se sap que el Nadal està arribant a la seua fi quan ja venen els reis mags, açí en Fred tenim una peculiaritat, els reis vénen en naus espacials i després es fa una cavalcada. Per a celebrar la seua arribada realitzarem tres reis mags, amb rotllos de paper i després ho col.locarem en l’arbre com a decoració.