Ací a Fred, tenim la costum de, quan Pare Noel ve a les nostres cases, col·locar calcetins decorats amb els nostres noms damunt de la xemenella perquè és on Pare Noel ens deixa els regals de nadal. D’aquesta forma sap a qui perteneix cada calcetí. Per aquesta raó, el nostre mestre ens ha demanat que dugam uns calcetins per a decorarlos a classe.