Carta de serveis de Dans Invitro per a Centres Educatius:
Formacions i tallers per impulsar el creixement tant individual com col·lectiu dels docents i futurs docents envers l'ús de la dansa i el moviment. Oferim eines i recursos per enriquir el treball a l’aula i fomentar un aprenentatge vivencial. També promovem la reflexió sobre el paper del cos en l’educació i oferim moments de cohesió i creativitat dins el claustre.
Dansa Creativa a l'aula com a metodologia per treballar de manera holística, combinant el descobriment actiu del cos amb la creativitat i l'expressió. Basada en el moviment espontani i l'expressió lliure, aquesta estimula la relació positiva amb una mateixa, els altres i l'entorn. Ballar afavoreix la coeducació, l'autoestima, la cohesió i la creació col·lectiva, facilitant l'expressió emocional i millorant les habilitats socials dins les aules.
Sessions per a equips de professionals i claustres. Espais de cura personal i interpersonal que es componen de diferents dinàmiques de moviment i de treball corporal amb l’objectiu d’atendre el propi cos, l'expressió del jo i la relació que establim amb els altres; fent-ho des d’un espai distès en què buscarem millorar la comunicació i les relacions dins l’equip, el clima de treball i redescobrir-nos com a grup a través del joc.