Oratori de Noël
30è aniversari de la Coral Allegro i 45è de la Coral Ariadna
Direcció, Quique Roca i Torndelacreu
18 de gener de 2020
Direcció, Quique Roca i Torndelacreu
18 de gener de 2020
Imatges gentilesa del fotoperiodista de la Garriga, Ramon Ferrandis
Camille Saint-Saëns, considerat un dels grans nens prodigi de la història de la música, va escriure el seu Oratorio de Noël als 23 anys, just en acabat de prendre possessió del lloc d’organista de l’església de la Madeleine de París. Va escriure aquesta delicada i preciosa partitura en només quinze dies, fet que demostra la gran habilitat que tenia de forma innata.
El concert es complementa amb obres de Gabriel Fauré, principal deixeble de Saint-Saëns, i d’un altre dels seus grans coetanis, Charles Gounod.
Gairebé cent cantaires, cinc solistes, orquestra, arpa i orgue i un repertori deliciós per a cloure les festes de Nadal i les celebracions del 30è aniversari de la Coral Allegro de Barcelona i el 45è aniversari de la Coral Ariadna de la Garriga.
18 de gener de 2020
Solistes:
Anna Campmany , soprano.
Marta Cordomí, mezzosoprano.
Mariona Llobera, contralt.
David Montserrat, tenor.
Daniel Morales, baríton.
Violins: Oscar Vilaprinyó, Núria Martín, Eduard Acedo, Marta Torrents.
Violes: Ferran Saló, Sabina Ayats.
Violoncels: Sara Guri, Anna Guillén.
Contrabaix: Iu Boixader
Arpa: Anna Godoy
Orgue: Arnau Farré
Director: Enric Roca i Torndelacreu
Amb l'Oratori de Noël obríem la temporada 19-20, temporada de celebració del 30è aniversari de la coral. Després d'aquest concert de Nadal, els efectes de la COVID-19 interrompen, transitòriament, els assajos presencials i els concerts públics.