Zoals elk naar vieren we eucharistie naar aanleiding van het feest van Willibrordus.
In het thema "Pelgrims van hoop" werd Willibrordus als pelgrim speciaal in het licht geplaatst tijdens deze eucharistieviering. Samen met de confrérie Sint-Willibrordus namen een 20-tal gelovigen deel aan deze viering opgeluisterd door het Tussa-koor uit Veurne begeleid aan het orgel door Griet De Meyer, organiste van de Sint-Willibrorduskerk te Wulpen.
We laten jullie graag meegenieten van deze viering aan de hand van foto's van Rik Maes. Hartelijk dank aan Rik voor deze mooie sfeervolle foto's ons ter hand te stellen.