L’Aritz és divertit amable i amb molta paciència per el que l'interessa per exemple ha trigat mes de 1 any en construir una nau de, Star wars.Es un bon constructor, ho veig a les cabanes de l'escola, sempre sap on cal posar les fustes per que s’aguanti l’estructura. Quan li dius que no es posi malalt va i es posa malalt! ( en el meu aniversari de l’any passat, li vaig dir que no es poses malalt i s’hi va posar).
Arnau
He triat el de la Judit. Li agrada molt dibuixar i sé que te la llibreta de vall de Núria se la va comprar allà.
Que hi trobo a faltar?
Algun element relacionat amb la natura, perquè li agrada molt anar al bosc, estar a l’aire lliure i fer excursions.
També amb faria pensar amb ella si hi hagués algun objecta relacionat amb l’esport, perquè li agrada molt i es diverteix fent-lo.
Bruna Fontané Balló.
Aquest autoretrat em transmet que és una persona delicada, sensible, tranquil·la, ordenada que li agrada tenir-ho tot classificat. Li agrada la natura però sembla que el dibuix i la pintura és la seva passió. Per tot això crec que és la Judit però trobo a faltar el seu aro de gimnàstica rítmica i també alguna de les seves manualitats.
Recordo un dia que vaig anar a casa de la Judit i volíem fer una manualitat per cada nena i no deixàvem entrar a ningú i després varem demanar ajuda a la seva germana per que sinó no tindríem temps de fer les manualitats.
Berta
25 d'abril
Aquest autoretrat ens diu que es amable, atrevida, simpàtica, sensible, li agrada esforçar-se amb les coses i fer-ho bé, aquesta és la Júlia.
Recordo un dia, que vaig anar a dormir a casa seva i tenia entreno amb la seva mare i em vaig quedar allà mirant com ho feia, vaig veure que s’esforçava molt i es notava que aquell era el seu esport, patinatge.
Núria
M'agrada que hagis posat el llibre que ens vas presentar, la camiseta de dansa, les sabates, la càmera que et van regalar per la teva comunió, perquè tot es molt teu i per això ha sigut mes fàcil de endevinar per que coneix-ho el que t'agrada i el que no tant .
M'agradaria que haguessis posat arracades ,collarets i polseres, és molt teu, ets una mica presumida i elegant
Judit
AUTORETRAT ARITZ
L’Aritz és divertit amable i amb molta paciència per el que l'interessa per exemple ha trigat mes de 1 any en construir una nau de, Star wars. Es un bon constructor, ho veig a les cabanes de l'escola, sempre sap on cal posar les fustes per que s’aguanti l’estructura. Quan li dius que no es posi malalt va i es posa malalt!, en el meu aniversari de l’any passat, li vaig dir que no es poses malalt i s’hi va posar!
Arnau
AUTORETRAT “Ariadna”
Jo he reconegut bastant ràpid qui era per una llibreta/postal que posa Ariadna, el davantal que sempre porta al Bufet LLiure o quan cuinem a l’escola i la Nina, la seva gossa. Ha posat molts detalls i altres coses que jo no sabia que li agradaven i les he trobat interessants: la càmera de fer fotos...
Si no hagués estat per la llibreta/postal, el davantal i la Nina no li hagués reconegut.
Mar