Teixim ciència, història, herència cultural i llengua amb la intel·ligència artificial, obrint noves vies per connectar les tradicions amb els reptes i les possibilitats que ens ofereix el segle XXI.
Avui, les classes CM1 i CM2, hem anat a veure unes exposicions de fotoperiodisme a Visa per la imatge.
Cada any, a Perpinyà, la selecció dels millors temes fotoperiodístics d'arreu del món.
Moltes felicitats! (del 00:00:00 al 01:02:00)
Anys i anys... per molts anys! (00:00:51)
Durant el mes de setembre celebrem l'aniversari d'en Yassir, en Rafel, en Bastian i la Cassandre.
Vam parlar de la Joana Raspall i vam escollir el poema que volien aprendre sobre el tema de la lectura.
Cada dia sentim molts sons diferents, per sentir bé tot el que ens envolta, com la música, també hem d'estar atents a les nostres emocions i al silenci. Amb la música descobrim el ritme, la melodia i l'harmonia. La música ens ajuda a créixer; i, fent activitats amb un músic ens ho passem molt bé.
En Bastian, la Cassandre, la Giulia, la Noémie i la Thelma han compartit ple d'aprenentatges: les nostres lectures de poemes de la poetessa Joana Raspall, el treball de les faules, la sortida que hem de fer a la Catalunya del sud visitant la comarca de la Garrotxa i concretament el volcà de Santa Margarida, etc.
Interdisciplinarietat, multidisciplinarietat i transdisciplinarietat (engranatge TIM).
Currículum competencial, competències emocionals i habilitats socials.
Moltes felicitats! (del 00:00:00 al 01:02:00)
Anys i anys... per molts anys! (00:00:51)
Durant el mes d'octubre celebrem l'aniversari de l'Adaël.
Moltes felicitats! (del 00:00:00 al 01:02:00)
Anys i anys... per molts anys! (00:00:51)
Durant el mes de novembre celebrem l'aniversari de la Thelma, la Giulia i en Milan.
Moltes felicitats! (del 00:00:00 al 01:02:00)
Anys i anys... per molts anys! (00:00:51)
Durant el mes de desembre celebrem l'aniversari de l'Aïna, la Inaya i la Line.