Si sou una nova família a l'escola o voleu deixar els infants a dinar, en aquesta secció de la pàgina web trobareu tota la informació necessària.
L'empresa que està a càrrec de l'espai migdia (de 12.30 a 15h) és Fundesplai.
A l'escola hi ha cuina pròpia i cuiner/a que fan el dinar cada dia (no és càtering).
Els menús estan tots dissenyats per professionals de la nutrició (dietistes), i son equilibrats i variats.
Hi ha un equip de monitors/es que es fan càrrec dels nens a l'espai migdia i també una coordinadora. La coordinadora es diu Eli i atén les famílies per whatsapp al 671.60.96.74.
En general, els infants juguen al pati l'estona que no estan dinant al menjador (excepte I3 que intenten que dormin migdiada) i tenen propostes mensuals d'activitats (dirigides o manualitats), que es pot consultar a la mateixa app de fundesplai.
Per dinar es fan dos torns: Els infants de I3 a 4t mengen en el primer torn, que és de 12:30 a 13:30h. El segon torn és el dels més grans, els de 5è i 6è.
A l'hora de dinar, els mateixos alumnes se serveixen a si mateixos i decideixen la quantitat que menjaran (excepte els més petits, que les monitores els hi posen). El monitoratge està per controlar que es posen les quantitats mínimes de cada plat i per anar omplint els bols de menjar perquè se serveixin.
Si us voleu apuntar a menjador, us heu de descarregar l'app de Fundesplai i fer la inscripció a través de l'app. Una vegada fet, contacteu amb l'Eli (la coordinadora) per whatsapp al 671.60.96.74 i valideu que ho heu fet correctament. L'Eli mira el mòbil sempre abans de les 10 del matí i a partir d'aquella hora ja comença a estar més ocupada. El mail de la coordinadora de menjador és: coordinaciojfe@fundesplai.org
El preu va segons si els infants són esporàdics o fixes. Es compten els dies que s'han quedat a dinar i es multiplica pel preu fix o esporàdic. El preu dels fixos és de 7,54€ /dia i els esporàdics una mica més car, 8,29€/dia.