L’AFA (Associació de Famílies d’Alumnes) de l’escola Pi Verd som un grup de mares, pares i tutors que, de manera voluntària, col·laborem per millorar el dia a dia dels nostres fills i filles a l’escola.
Creiem que l’educació és una tasca compartida; i que junts —famílies, mestres i alumnes— fem créixer una comunitat més viva, participativa i alegre on volem que tothom tingui veu i implicació.
Fer-se soci o sòcia de l’AFA és molt fàcil i accessible per a tothom.
A l’inici de cada curs, cada família rep un missatge per Dinantia amb la quota anual corresponent de 30 €/família per fer un pagament únic, però com que entenem que cada família té les seves circumstàncies, oferim vies de pagament alternatives:
Pagament en 2 o en 4 quotes a través de la botiga del Dinantia.
Pagament en efectiu posant-se en contacte amb nosaltres enviant un mail a ampapiverd@gmail.com
En la primera opció, els pagaments restants es cobraran automàticament una vegada al mes a partir de la data del primer pagament: si una família escull pagar en 4 vegades i fa el primer pagament el dia 12, els 3 pagaments restants se li cobraran el dia 12 dels 3 mesos següents, fins a completar la totalitat la quota anual de l’AFA. En el cas de fer-ho en efectiu podem pactar també fer el pagament a plaços o de cop.
En resum, vies de pagament:
1️⃣ Pagar la quota en un sol pagament que us arribarà al missatge de Dinantia a l'inici de cada curs
2️⃣ Obviar l'email, anar a la botiga del Dinantia i seleccionar l'opció de pagar en 2 terminis.
3️⃣ Obviar l'email, anar a la botiga del Dinantia i seleccionar l'opció de pagar en 4 terminis.
4️⃣Pagament en efectiu al local de l'AFA amb cita prèvia.
👨👩👧👦 Cal recordar que només es paga una quota per família, és a dir, tant si tens un fill com si en tens dos, tres o més, la quota és la mateixa.
❤️ Volem oferir totes les facilitats possibles perquè totes les famílies puguin col·laborar, ja que la seva aportació és un benefici per a tots els infants i per a l’escola.
‼️Tingueu present també que si no sou socis de l'AFA no tindreu accés ❌a les activitats i serveis ❌que oferim.
Els gràfics d’ingressos i despeses de l’AFA mostren, de manera general, la distribució de les diferents partides econòmiques de l’associació. En el gràfic d’ingressos es poden observar les principals fonts de finançament, com ara les quotes de les famílies, les aportacions puntuals i altres ingressos derivats d’activitats o projectes. Cal tenir en compte que aquest gràfic representa el mínim d’ingressos, ja que activitats com la Quina o la Marxa no s’han pogut realitzar cada any, i per tant, serveix només com a referència orientativa.
Pel que fa al gràfic de despeses, es pot veure clarament que més del 80% del pressupost es destina a l’escola, fet que reflecteix la voluntat de l’AFA de prioritzar els recursos en activitats, materials i iniciatives que repercuteixen directament en la comunitat educativa. La resta de partides corresponen a despeses administratives, activitats complementàries i altres projectes puntuals.
En conjunt, aquests gràfics permeten visualitzar d’una manera transparent com es gestionen els recursos econòmics de l’AFA i quines són les seves principals prioritats.