בקורס יש 3 ממ"ני חובה, שכל אחד מהם מהווה 10% מהציון הסופי. לכל אחד יש חלק מעשי וחלק עיוני. על החלק המעשי כמעט ולא מדברים בשיעורים, וזה לא חשוב בכלל בכלל למבחן (למרות שיש חלק מעשי במבחן, גם הוא בפועל תאורטי).
החלק המעשי מורכב מלעשות שינויים קטנים בקוד של מערכת הפעלה שבנוייה לצרכי למידה בשם XV6. זה די מונחה בממ"ן אבל כתוב בצורה די מבלבלת שגם מפנה ליותר מדי קישורים עם הרבה טקסט שלא באמת צריך לקרוא, ולכן אציג כאן גרסה משלי לכל ממ"ן. בשביל החלק הזה צריך להתקין כמה דברים, מוזמנים לקרוא את ההסבר שכתבתי בעמוד של התקנות.
בנוסף, בממ"נים 02 ו-03 יש חלק על דוקר - עדיין לא כתבתי הסבר או פירוט לגבי החלק הזה.
החלק העיוני יחסית קל אחרי שלומדים את החומר ומהווה בדיקה טובה של הבנת החומר.
ממ"ן 01 - עד פרק 2
ממ"ן 02 - עד פרק 3
ממ"ן 03 - עד פרק 4 (פחות או יותר)