El diumenge 8 de març, el Dia de la Dona, se celebrarà una jornada de navegació festiva amb vosaltres com a protagonistes. Serà una activitat gratuïta en la que es convida a dones, noies i nenes a navegar pel litoral barceloní.
Aquesta activitat s'emmarca dins del programa Viu la Vela impulsat per l'Ajuntament de Barcelona. Aquest projecte neix a partir de l'esdeveniment de la Copa Amèrica i pretén apropar l'esport de la vela a tots els centres d'educació primària de la ciutat de manera dinàmica, plural i inclusiva, transmetent tots els valors de l'esport de la vela i el medi on es practica.
L'activitat
Va dirigida a totes les alumnes i docents dels centres educatius que hagin participat en el programa Viu la Vela, i poden portar una acompanyant. La jornada consistirà en una travessa a vela pel litoral de Barcelona: una experiència inoblidable!
Tota l'activitat estarà supervisada per instructores titulades.
Inscripcions
Del 5 al 24 de febrer
*Places limitades i per ordre d'inscripció. Es donarà prioritat a les dones residents a Barcelona. Omplir el formulari no garanteix la participació a l'activitat.**En tractar-se d'una activitat gratuïta, demanem compromís a l'hora d'assistir per respecte a les persones que es puguin quedar sense plaça.On navegar?
Els clubs Viu la Vela disposen del material i personal tècnic idonis per gaudir d'una experiència enriquidora i inoblidable amb totes les garanties de seguretat.
*En cas de tenir necessitats especials per diversitat funcional, els centres on s'ha de reservar plaça són el Centre Municipal de Vela o el BISC.
Centre Municipal de Vela
Port Olímpic de Barcelona, Moll de Gregal, 33, Sant Martí, 08005 Barcelona
932 25 79 40
BISC
(Barcelona International Sailing Center)
Moll de la Vela, 1
Sant Adrià del Besòs
933 56 38 58