De 18 a 29 de maig
Darrera feina que farem aquest curs
En primer lloc descarregau l'arxiu
una vegada llegit el PDF podreu contestar a les qüestions que es plantegen al final del document entrant a la prova d'Edmodo que està publicada als subgrups de cada classe 2A, 2B, 2C
https://new.edmodo.com/post/758088681
Tecnomàgia
Feina de la setmana de 11 a 15 de maig
El treball d’aquesta setmana consistirà en trobar la forma d’aplicar la tecnologia per a dissenyar, construir i realitzar jocs de mans amb el material que podem trobar a ca nostra. (trucos de magia)
A internet trobarem milers d’exemples que ens mostren com fer-ho. Una vegada vos hagueu decidit montau el truc i practicau fins que vos surti, llavors vos gravau en vídeo i ho envieu a través de l’assignació d’Edmodo que estarà penjada als grups de tecnojoan 2019-210.
Aquesta serà l’única via a través de la que rebré els vostres treballs, si ho remeteu d’una altra forma i no m’ho comunicau per l’assignació, es considerarà no presentat.
Aquí teniu alguns enllaços , encara que això no suposa que no pogueu cercar pel vostre compte.
MONOGRÀFICS
Es tracta de fer un treball d'investigació sobre un dels temes proposats dins aquest apartat.
Les principals fonts d'informació de les que disposam les trobarem per internet. No es tracta de copiar articles que trobem fets. S'ha de fer una presentació original, que pot ser en video o tipus PowerPoint.
A la presentació, d'alguna manera ha de quedar clar que és un treball original vostro i que heu seguit les meves indicacions.
A la BIBLIOGRAFIA heu d'indicar les webs que heu consultat i els llocs d'on heu copiat la informació.
Podem plantejar el treball a partir d'una presentació tipus PowerPoint o fer un vídeo que m'enviareu adjunt al correu tecnojoan@gmail.com
o que compartireu amb mi .
Si és per Onedrive : jguasp@sagratcor.fecib.net
Si és per Google Drive : tecnojoan@gmail.com
Quan hagueu triat el tema que voleu treballar m'ho comuniqueu via correu electrònic (vull saber quin ha escollit cada un de vosaltres i quan heu començat).
FEINA PER A LA QUINZENA DE 27 D'ABRIL A 8 DE MAIG
Descàrrega aquest document FORMULARI ESTRUCTURES.DOCX en el teu disc dur, obre'l en Word i emplena els espais de les respostes.
Després guarda-ho amb el teu nom seguit de la paraula estructures i lliura'l dins de l'assignació que trobaràs en Edmodo.
En aquesta mateixa assignació adjunta els arxius amb els dibuixos.
23 al 27 de març
El plaç d'entrega del treball serà fins dijous 9 d'abril.
Feina a fer a partir de 20 d'abril
Mirau aquest vídeo : https://drive.google.com/open?id=1WGXqU4a7lD_CSkBBYsBUGmEZjSe3E-nN
El treball consistirà a cercar més exemples com els que es veuen en aquest vídeo i triar una joguina que es pugui fer amb el material que teniu a casa.
GRAVAREU I EDITAREU UN VÍDEO EN EL QUAL EXPLICAREU EL MATERIAL QUE ES NECESSITA, EL PROCÉS DE CONSTRUCCIÓ I UNA DEMOSTRACIÓ DE COM FUNCIONA.
No oblideu incloure en el vídeo els crèdits que indiquin nom i classe, a més del títol i la bibliografia ( dir on heu trobat aquesta idea)
Per entregar els vídeos trobareu una assignació al grup de la vostra classe a Edmodo
Quan teballeu amb Tinkercad:
CLASSES DE TINKERCAD:
2n A : I8K6VBQ1PSHU
2n B : 1DA9Z2DVN3MH
2n C : INJSUW6XNS9G
Si algú no recorda el seu usuari que es posi en contacte amb mi a través del correu tecnojoan@gmail.com
En els correus, indicau el vostre nom complet i classe.
La feina a fer durant la setmana del 23 al 27 de març consisteix en fer el disseny 3D amb Tinkercad de la jugueta de fusta que aquests dies estavem acabant al taller.
Ja que a tots vos haurà faltat temps per acabar la part de decoració i pintura, aprofitau el programa de disseny reflecteixi tot allò que pogueu imaginar sobre el vostre projecte.
Podeu aprofitar aquests dissenys que he etiquetat com a tecnojoan per incloure dins el vostre
https://www.tinkercad.com/things/6cu4HKHTFbC
https://www.tinkercad.com/things/eZ3Kj8fyj4X
Pensau a canviar el nom del vostre disseny de Tinkercad amb el títol
JOGUINA DE FUSTA
Quan penseu que el disseny està acabat enviau-me un correu avisant-me de que el puc revisar
Abans de sortir clicau sobre l'icone de l'aplicació que està al cantó superior esquerra de la pantalla.