Suport TIC als centres
Preventiu
Fractàlia
S’ha produït una nova adjudicació dels serveis TIC de la Generalitat, pel que fa al departament d’educació l’atenció directa als centres l’ha guanyat telefònica igual com la conectivitat.
Tot fa pensar que a mig termini les visites programades desapareixeran i s’actuarà remotament (fractàlia) sempre que sigui possible. Quan telefònica assumeixi el servei veurem exactament com es concreta.
En l’actual periode de transició T-systems entra les visites en periodes quinzenals.
Els coordinadors nous tindran visibilitat del planificado a finals de novembre
Situació EduCAT 2.0
ATRIA
Tancament definitiu de l’aplicació. Els diners que hi havia als comptes han seguit dos camins diferents, si eren diners romanents de la subvenció del Departament d’Ensenyament han retornat a tresoreria general, estan mirant de reinvertir-los al projecte. Si eren diners del centre o de les famílies s’ha retornat al compte general del centre juntament amb un llistat de famílies i quantitats que s’han de retornar.
S’ha modificat Marsupial de manera que faci de lligam directe entre l’identificador dela plataforma i les llicències de llibres digitals.
Instal·lació de les aules d’ampliació (WiFi)
Hi ha un romanent de diner per afrontar la instal·lació dels AP EduCAT que falten per les aules noves, la instal·lació es farà durant el primer trimestre del 2013.
Enquesta de seguiment
Serveis centrals vol saber com planteja la continuïtat el centre, ens faran arribar el detall del que volen saber.
Jornada tècnica.
A final de curs el moodle Agora s’actualitzarà a moodle 2.0, aquest canvi té una part del procés manual (s’han d’exportar els cursos i s’han d’importar) en aquest procés es perden les qualificacions, per tant el millor moment de fer-ho és a final de curs per tenir-ho a punt pel nou curs.
Per ajudar als centres en aquest procès es farà una jornada tècnica durant el tercer trimestre del curs 2012-2013
Propostes de jornades: (Barcelona)
Inclusió digital
pla TAC
seguretat
Propostes de jornades pròpies:
Neteja de PCs
Ghost o Clonezilla, DriveImage XML
Panda antivirus i adminsecure
DeepFreeze