Екскурзија V-ог и VI-ог разреда

Датум постављања: 09.06.2012. 20.42.27

је изведена 09.06.2012. год., по следећем плану: Липе- Шумарице (Крагујевац)-Манастир Љубостиња (Трстеник)- Црква Лазарица (Крушевац)- Манастир Раваница- Ресавска пећина- Липе

Ескскурзија су реализовали ученици V-ог и VI-ог разреда са разредним старешинама и то: 17 ученика V1 одељ., 16 ученика V2 одељ., и 23 ученика VI разреда.

Полазак је био у 7:45h.

Прво заустављање је било у меморијалном комплексу „Шумарице“ где је посећен музеј у којима су ученици упознати са страдањима грађана Крагујевца а затим аутобусом уз присуство кустоса смо обишли све значајније локалитете комплекса. Полазак из Крагујевца је био у 11:20h.

У манастир Љубостиња смо стигли у 13:00h где нам је монахиња испричала историју манастира. Пошли смо из манастира у 13:35h.

У Крушевцу смо обишли цркву „Лазарицу“ време посете (14:25-15:25h), такође је смо чули историју ове цркве.

У манастир „Раваница“ смо стигли у 16:45 где смо делимично просуствовали Вечерњој служби. За Ресавску пећину смо кренули у 17:30.

Са водичем смо обишли Ресавску пећину и испред улаза у пећину смо се задржали до 19:30, после тога је уследио повратак.

Испред школе смо били у 21:35.

Већина ученика је релативно добро поднело путовање, упркос високој температури, понашали су се одлично и били заинтересовани за садржаје које је нудила ова екскурзија. Такође је сарадња са стручним водичем и возачем била одлична.