Min tro

Jeg er en kristen og tror, at Bilelen er Guds Ord til os mennesker. Jesus er frelseren, der kom til jorden for at frelse os, og at alle dem, de har ville modtage hans frelse er kommet tilbage til Gud og blevet Hans børn igen.

Én af mine personlige oplevelser med Gud:

Lørdag den 17. april 2010, modtog jeg en åbenbaring om, at Gud er min himmelske Fader.

Gud viste mig rigtig mange øjebliksbilleder fra min barndom, hvor jeg havde oplevet ufattelig glæde, trøst og opmuntring fra Ham.

Om skønhed, der betog mig i naturen, hvor jeg følte, at kun kunne dele det med Gud, fordi andre ikke oplevede det på samme måde.

Der findes en salme, der handler om dette. Klik her

Da jeg var lille, spurgte tit min mor: Hvor var jeg, før jeg blev født?

Det var et spørgsmål, der optog mig meget. Men min mor kunne ikke svare på det sære spørgsmål, men i dag ved jeg, at jeg var i min Himmelskes Faders hjerte og tanke.

Det jeg fik åbenbaret var, at Gud har været min kærlige himmelske Far, lige fra jeg blev født, ja fra før jeg blev til, som der står: Før verdens grundvold blev lagt.

Og Hans kærlighed til mig er så stor, at Han på forhånd havde sørget for, at jeg stadigt kunne bevare dette forhold til Ham, efter barndommens uskyldighed forsvandt, ved at sende sin egen elskede søn i menneskeskikkelse, for at genoprette det brudte forhold, som mine synder medførte efter barndommens uvidenhed om synd og skyld.

Jeg forstår nu også, at Gud er alle små børns kærlige Far og at de små børns engle altid ser Guds ansigt, som Jesus forklarede sine disciple.

Dette er jo noget enhver kristen har lært og kan citere, men når det er sunket dybt ned i hjertet, bliver det enormt og fantastisk. Og det medfører også forklaring på en hel del andre ting, som man måske ikke  helt har forstået før. Ef. 1,17-18, ja hele kapitlet.

Jeg fandt dette link til en kristen blogger på nettet og tænkte, at du måske, 

lige som jeg, ville syntes om det, og  måske kunne bruge det.

http://bibelnyt.wordpress.com/

Til toppen