Univerzijada2019

Uporabne povezave

Objave povezane z dogodkom tudi na:

Uradna stran organizatorja

Uradna stran reprezentance

Podatki o tekmah

Prenosi v živo

Instagram SUSA

Vsi rezultati,...

Prvi dan (prihod)

Prispeli smo v Krasnojarsk. Potovanje je bilo zanimivo, saj je postreglo z nekaj popestritvami. Na Dunaju se je začelo če na oddaji prtljage, saj je naša posebna viza (kar natisnjena na A4) že povzročila prva začudenja osebja. Vse se je rešilo in v Moskvi nas je že pričakalo vodenje po letališču. Med čakanjem na terminali pa se pri našem izhodu ni in ni pojavil napis Krasnojarsk. Ker kot orientacijsti včasih malo razmišljamo smo ugotovili, da nad je predstavnik Univerzijade pripeljal na let za Krasnodar. Vse smo rešili in se odpočili ob slovenski kolisi sredi Moskovškega letališča.

Po prihodu na letališče v Krasnojarsku pa se je začelo malo čakanja. Mi smo bili pripravljeni za odhod relativno hitro a kaj ko smo potem še čakali Poljake. Na poti v vas pa še daljši obvoz zaradi potujočega ognja.

V vasi je za sedaj prijetno. Poti med objekti pa vzamejo kar nekaj časa. Popoldan smo se z posebnim prevozom odpravili še na prizorišče naših tekem, da smo pregledali servisni prostor ter opremo, ki je bila prepeljana naravnost tja. Pri vstopu smo imeli težave z akreditacijami a se je rešilo. Vse namreč poteka z veliko pregledi. Več o tem pa morda kdaj v prihodnje.

Danes nas čaka neuraden trening ter otvoritvena slovesnost.

Za več slik pritisni na sliko

Drugi dan (prosti trening in otvoritev univerzijade)

Dan se je začel po pričakovanjih. Kdo pomoči ni spal. Koga je bilo potrebno zbuditi ob 11. in tako smo prišli na zajtrk tik pred zaključkom. Zajtrk je namreč do 12. nato pa začnejo deliti kosilo. Ponudba niti ni tako zelo različna.

Nato smo odhiteli na prosti trening, kjer smo imeli na voljo le 2,5km tekaške proge z gibanjem po pravilih tekačev (brez karte, obvezna smer,…). Sledil je hiter odhod nazaj proti vasi, ki se pa je zaradi velikega števila avtobusov zavlekel do te mere, da smo ostali brez kosila. Po express tušu smo se ma hitro odpravili proti svečani otvoritvi. Nekaj urno čakanje je hitro minilo ob prijetnem vzdušju slovenske reprezentance. Slovesnost je težko opisati zato je spodaj povezava na posnetek.

Po vrnitvi smo si končno privoščili kosilo ob polnoči.

Tretji dan je namenjen uradnemu treningu (modele event).

Posnetek otvoritvene slovestnosti

Tretji dan (uradni trening)

Po včerajšnji otvoritvi in dolgi polnočni večerji smo si privoščili malo več spanja. Tako se je dan začel z spremljanjem prenosov Slovenskih športnikov. Opoldan smo odšli na zaslužen zajtrk/kosilo. Ob 15:30 pa nas je čakal uradni trening. Na treningu smo poleg seznanitve z vsemi procedurami spoznali del terena. Teren je gosto prepleten z tekaškimi progami ter dodatnimi ožjimi potmi. Dela za servis je nekaj. Prišlo je tudi že do prvega loma. Po vrnitvi pa seveda večerja ter priprava na jutrišnji dan, ko je na vrsti prva tekma. Čaka nas sprint dolžine 4,9km in 90m višinske razlike.

Za več slik pritisni na sliko

Četrti dan (Sprint tekma) 4.3.

Prišel je dan prve tekme. Tekma je bila zelo zanimiva tako iz stališča zahtevnosti terena kot Blaževega ter Joštovega teka. Bilo je veliko izbir poti, Celotno progo sta bila skoraj izenačena. Na zasledovanju tako starta Jošt 14 sekund pred Blažem. Rezultat je dober in je odlična osnova za zasledovanje. Velikih pomikov sicer ni za pričakovati a glede na izenačenost ter le nekaj sekund zaostanka za Blaževim večnim tekmecem iz Madžarske se pričakuje zanimiva tekma.

MAP & tracking

Peti dan (Zasledovanje) 5.3.

Na sporedu je bila najnovejša disciplina v smučarski orientaciji. Organizator je spet pripravil odlično tekmo. Zaradi toplega vremena krepko nad ničlo (sneg +2°C) so bile razmere še nekoliko zahtevnejše. Kljub vsemu se ni delalo prevelikih napak. Rezultatsko pa se je izkazal Jošt, ki je zaostanku od sprinta dodal le 12 min kar je na koncu pomenilo napredovanje na 38. mesto. Blaž je nastopal po pričakovanju. Realno gledano je to skoraj največ, kar lahko v tem trenutku pričakujemo. Za kaj več pa bo potrebno počakati (vsaj do 10.3. ko so na sporedu srednje proge).

Šesti dan (Trening)

Šesti dan smo se malo razdelili. Funkcionar je začel dan pri tekačih, tekmovalca pa sta zaključila dan na ženski tekmi bandija. Vmes pa smo izkoristili trening za sprint štafete. V preteklih dneh je bilo do 10°C danes pa se je ohladilo, kar pomeni, da se je tudi situacija na progah zelo spremenila. Imamo še nekaj dni časa, da se nanjo vsaj delno privadimo.

Sedmi dan (sprint štafete - brez nas)

Ta dan je bil sprostitev za naše mišice. Medtem ko so drugi tekmovali na ekipmen sprintu je slovenska ekipa imela uradno večerjo. Ker je bila večerja uradna ni iz nje dostopnih uradnih slik.

Na začetku tudi nekaj iz naše kabine.

Osmi dan (podpora drugim) 8.3.

Še en dan, ko se nam je mudilo kljub temu, da nismo imeli tekme. Zgodaj popoldan smo imeli neuraden trening (na tekaškem krogu) nato pa smo obiskali še dve prizorišči in podpirali slovenske nastope.

Deveti dan (trening)

Spet uradni trening (beri dovoljena vožnja izven tekaških prog). Poleg teka smo tokrat preizkušali tui menjavo karte.

Deseti dan (srednje proge) 10.3.

Zadnji nastop ki nas je čakal so bile srednje proge. To je bil tudi dan, ki je nil najbolj podoben zimi. Poleg temperature je padlo tudi nekaj snega. Sama tekma se je odvila z kar nekaj presenečenja. Največje pa je seveda nilo, ko se je Norvežan odločil za drugačno izbiro poti tik pred ciljem in tako pritekel do zmage. Premagati Ruse v Rusiji z naštudirano taktiko izbire poti se sliši skoraj neverjetno. Tokrat je to uspelo. Jošt in Blaž pa sta nastopila zelo dobro. Seveda pa bi lahko za kakšno minutoše zmanjšala razliko, če bi ne naredila kakšne nepotrebne napake. Zavedati pa se je potrebno, da pri takem tempu in terenu brez napak težko odtečeš. Primer je že zgoraj omenjen poraz Ruske reprezentanje zaradi trčenja vodilnih tri kontrole pred ciljem in nato še napačne izbire poti.

MAP & tracking

Enajsti dan (potepanja)

Dopoldan ko tekmovalci še počivajo sem se odpravil izkat pravo Sibirijo. Vsaj delno sem jo spoznal ob potovanju z Transsibirsko železnico. Popoldan pa je potekal ogled Krasnojarska ter obusk parka Univerzijade.

Dvanajsti dan (povratek)

Malo po polnoči se je začelo naše potovanje (skupaj z bordarji prostega sloga) prti domu. Ker nismo potovali sami je bilo nekoliko bolj zabavno. Tudi vse težave (izguba telefoja,...) so se uspešno rešile.