De opzet met de Roon server en Tablet/display en dan samenwerkend met de Topping A70 Pro pre en de DSD DAC met een upsampling chip AK4137 naar DSD256 en analoog naar de amp.
De opzet met de Roon server en Tablet/display en dan samenwerkend met de Topping A70 Pro pre en de DSD DAC met een upsampling chip AK4137 naar DSD256 en analoog naar de amp.
De gewenste weergave met deze luidsprekers
De Microserver van HP en Linux Server 4 TB in Raid 0 muziek en 4 TB aan data/film e.d.
De DSD DAC met upsampling naar DSD256 m.b.v. de AK4137 en de XINGCORE USB.
NanoPi Neo-Plus 2
H5 quad core 8GB eMMC als end point voor ROON of Lyrion player.
Mijn nieuwe luidsprekers
En een nieuwe schuif/hef pui met Triple Isolatie en dan niet alleen de warmte maar zeker ook het geluid minder door een suskast ventilatie.
De koptelefoon (Hifiman Deva Pro)
op de Topping DX1
Glasvezel SFP omzetting
Links de 22 actieve verbindingen, en alle data voor muziek gaat via een aparte switch, die ook de SFP netwerk glasvezelverbinding heeft, met Roon en de laatste keten in de muziekweergave.
De oude magnetostaten met Davis en Scanspeak laag.
Oude opzet met de Soekris DAC