ESCARTIN BIRTUAL / Escartín virtual


 
 
Yera-se un lugar, en o cobalto d'Aragón, en o Sobrepuerto (Uesca, España), denzima d' un sarrato solanero, azotau por tos os aires; un lugar mui chicote, como os d'a redolada: Escartín.
Dende o lugar, se beyen Basarán y a Estiba, allalante, a l'otro lau d'a Glera. En a trasera, a Manchoya (2034 m) le feba de trasaire.

 

 

 

 
 
 
Astí abeba unas chens que
charraban l'aragonés, tramenaban tos os días por os campos y cudiaban os animals,  feban fuego en os fogarils y o fumo saliba por as chamineras, pero se les puso a falaguera de i-se-ne y o lugar se quedó amortau...
Si te fa goyo y quies conozer-lo, puncha, asina...

 

 
 
 
 
 
Si quieres aportar tus sugerencias e ideas para mejorar esta web, escríbenos:
 
 
José María Satué Sanromán, natural de Escartín

 


 ESCARTÍN  TAMBIEN ESTÁ EN FACEBOOK:



  





 




 
  
 
 
 
 
 
 
 
 
 
  
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Erase una vez un lugar, en el Alto Aragón, en el Sobrepuerto (Huesca, España), sobre un cerro orientado al sur, azotado por todos los vientos; un pueblo muy pequeño, como los de alrededor: Escartín.
Desde el pueblo, enfrente, al otro lado de la Glera, se ven Basarán y la Estiva. A sus espaldas, la Manchoya, con sus 2034 m, le abrigaba del viento del Norte.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 Allí había unas gentes que hablaban aragonés, mientras trabajaban todos los días por los campos y cuidaban sus animales, hacían fuego en los hogares y el humo salía por las chimeneas,  pero se tuvieron que  marchar y el lugar quedó deshabitado.
Si te apetece y quieres conocerlo, entra, así... 
 
 
 

 

 

Esta página web salió a la Red en Febrero- 1999

Última actualización: Octubre 2014

ENTRA

 

 

 SOBREPUERTO ESTÁ TAMBIEN EN FACEBOOK:

http://www.facebook.com/groups/257885394247088/

 


Comments