El sopar de cantadors és la nostra principal activitat actualment.
En què consisteix un sopar de cantadors?
Consisteix a trobar-se en un espai adequat, en el nostre cas és la cafeteria de l'Ateneu Popular de Ponent, per compartir viandes i cançons i el que vagi sorgint.
Volem recuperar el costum tradicional de trobar-se per fer música com a eina per gaudir plenament i no tenir-la només com una possibilitat que fan altres persones o un mer entreteniment.
Com hi puc participar?
La trobada és completament oberta a tothom, i no és necessari cap coneixement de música, ni de cuina, només interès a compartir una bona estona menjant, bevent i cantant i fent música. Per a participar porta una mica de menjar i beure per a compartir i moltes ganes de cantar i passar una bona estona.
Naturalment, qualsevol que conegui cançons que puguem cantar, que sàpiga tocar algun instrument sempre és benvingut.
DIA I HORA: Consulta a l'agenda la propera trobada
LLOC: Cafeteria de l'Ateneu Popular de Ponent.
Ens cantem al proper sopar?