Använd våra gårdar så mycket du kan!
Vi har två gemensamma gårdar: Den mellan husen och den bakom gårdshuset. Gårdarna kan användas av alla. På mellangården finns (förutom sopor och cykelställ) den grönska som Margareta Eriksson sköter så imponerande.
Sittgruppen i trä är vår gemensamma och den kan vi bara uppmana varandra att använda så mycket som möjligt medan vädret möjliggör det.
Har du frågor om mellangården så kontaktar du Margareta Eriksson.