ODS 2
ODS 8
ODS 9
ODS 12
Hem seleccionat aquest ODS perquè el nostre projecte és sobre una app amb la que els ciutadans poden tenir accés als aliments frescos i l'agricultor pot augmentar les inversions, fins i tot mitjançant una major cooperació internacional, a la infraestructura rural, la investigació agrícola i els serveis de extensió.
Hem seleccionat aquest ODS perquè el nostre projecte és una aplicació on pots comprar, plantar, recol·lectar i vendre verdures i fruites, i el nostre objectiu comú seria aconseguir nivells més elevats de productivitat econòmica mitjançant la diversificació, la modernització tecnològica i la innovació.
Hem triat aquest ODS perquè amb la nostra aplicació volem innovar la comunicació entre l'agricultor i el consumidor sense intermediaris. El nostre objectiu comú és modernitzar la infraestructura i reconvertir les indústries perquè siguin sostenibles, utilitzant els recursos amb major eficàcia i promovent l'adopció de tecnologies i processos industrials nets i ambientalment sostenibles.
Hem seleccionat aquest ODS perquè el nostre projecte és sobre una aplicació on pots comprar, plantar, recol·lectar i vendre fruites i verdures, el nostre objectiu en comú seria la gestió sostenible i l'ús eficient dels recursos naturals.